PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

901 (5) - Najib keluar negara, ketika Anwar diambang 'bala' !

Menghampiri 901 najib terbang ke afrika selatan. Skrip yg sama ketika mahathir jadi PM. Mengamati gaya DSAI sekarang - juga dari hasil kajian, zaman dulu zaman Nabi2 mereka selalu buat ceramah then mereka akan rapat dengan pengikutnya dan gaya penceramah yang dekat dengan pengikutnya akan memberikan satu rasa dan aura yang gila.

Thats why "Obama" menang. Dia tiru gaya dekat dengan penyokongnya time beri ceramah dan baru2 ini sebelum menghadapi 901 banyak roadshow DSAI, beliau tak lagi berada di pentas, sebaliknya dia turun dan mendekati sehingga berjalan ke arah penyokongnya dengan dekat sekali., gaya beliau sungguh berlainan., sesuatu akan berlaku jika ditakdirkan PRU13 mac ini Malaysia akan berubah dari segi pentadbiran! Insyaallah.

Bonus foto dibawah majlis solat hajat yang diadakan pada pagi tadi.



1 comments:

  1. MOH KEMBARA said...

    Salam Yob,

    Betoi. Tiap kali ada event2 besar yg melibatkan keselamatan dan pemimpin pembangkang, 'Boss' akan cabut lari.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |