PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(HOT) Kalau dah otak laki hang 'tonggong'..(Puihhh !!)

Tonggong ! Kapunden punya olang ! setengah mampus bini lu terajang sampai terkehel tetek bini lu, boleh lu mintak bini lu cakap sama mertua lu, tetek dia "terkehel" pasal lu bikin 'luv bite' malam tadi, Puihhh !! Ulasan sahabat dibawah mungkin memberi lebih gambaran jelas. Baca !

Tindakan Polis yang meminta pelajar yang cedera parah dibelasah Polis awal pagi semalam mengaku terjatuh adalah tindakan bacul dan tidak bertanggungjawab.

Mereka meminta pelajar terbabit berbohong semata-mata mahu menutup kezaliman dan kekerasan terlampau yang dilakukan pihak Polis. Mengapa sampai begitu sekali Polis Malaysia bertindak kepada rakyat.

Sudahlah mereka membantai dan memukul pelajar tanpa belas kasihan, selepas itu mereka hendak berlepas tangan dan meminta pelajar mengaku bahawa mereka terjatuh. Ternyata Polis langsung tidak sedar bahawa sekarang ini zaman IT kamera ada di mana-mana, gambar boleh diambil bila-bila masa dengan telefon bimbit dan sebagainya. Mengapa begitu dungu dan bodoh mereka ini sehingga tidak tahu apa tindakan yang sewajarnya dilakukan. - Anak Sengat (link)

2 comments:

  1. Anonymous said...

    ini blog tongong..hang nak bdk2 tu terus mengganas mcm di libya,mesir,syria ka..mula2 berhimpun pastu makin ramai tmbah semangat jadi rusuhan..bangsa asing senyum dan tepuk tangan..kalu marah kat umno pun jgn la buat lagu tu..marang merapu pareng sekeper betui la hang ni..

  2. Anonymous said...

    Apa kena mengena dengan bangsa n UMNO plak. Budak-budak tu minta kebenaran untuk mereka bersuara pun salah? Allah perkenankan ibu mereka melahirkan di dunia ini dengan bebas dan merdeka. Kenapa harus disekat.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |