PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Poketku 'rabak' lagi..!!

Masuk hari ini , hari ke-3, aku tak berupaya nak update blog. Sejak rabu, khamis dan hari ini jumaat. Ada beberapa komitmen yang aku harus bereskan. Atas dasar komitmen, laptop wak terpaksa dikerah ON selama lebih 50 jam tanpa OFF. Solat, makan, tidur depan lappy. Dan akhirnya...ke kedai komputer juga ia pergi. Alhamdulillah, hayat lappy yang banyak jasanya ini kepada wak dapat diselamatkan. Thanks Allah.

Jika sebelum ini, wak agak rimas nak guna cooling fan stand, tapi mulai malam ini nampaknya wak terpaksa beri 'dos' tambahan untuk sejukkan lappy yang cepat panas nih ! Maka rabaklah poket, pasal brand CLIPtec itu bukan murah-murah. X-Perfect PRO lagi tuh !

Agak sedikit sukar dan janggal bila dah guna 'dos' nih. Taip jadi lambat. Apapun sedikit sebanyak mengagalkan juga kelancaran bagi kerja-kerja 'designing' yang melambak-lambak perlu dibereskan, due date customer pun semakin dekat. Huh !!

Dan pada minggu ini juga iklan-iklan yang telah lupus tarikh dan tidak diupgrade akan diLUPOSkan dari blog albanjari. Seperti janji wak, pada tahun ini 2012, wak hanya paparkan iklan di blog hanya dari software Flash Swissmax 3D sahaja. Untuk itu semua langganan dari pelanggan, banner iklan mereka, wak sendiri yang bangunkan menggunakan software terkini ini.

Khidmat banner wak tawarkan PERCUMA sahaja, cuma pelanggan perlu bayarkan sewa tapak bulanan atau tahunan. Pakej yang semurah RM50 sebulan dan semahal RM2400 setahun ditawarkan kini kepada semua pelanggan perniagaan dan perkhidmatan. Yurk..kita iklankan produk di albanjari online.
Hubungi wak di talian 24 jam 012-7125340 sekarang !!

1 comments:

  1. fahri_el Banjari said...

    oww..keren blognya,,,tak kirain isinya sholawat albanjari,,kayak punyaq,,ok,,salam knal

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |