PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Kita Kalah ! Toljib kena hempuk duit ke Sabah & Sarawak sekarang !!





Tahniah kepada BN kerana menang. Dalam istilah politik hanya ada menang atau kalah tak kira berapa banyak kerusi,walau pun menang satu kerusi tetapi tetap di istiharkan menang. Dalam perkara ini BN sudah menang.

Ini bermakna Najib bukan macam Pak Lah, dia tak tidur macam Pak Lah. Gurkah-gurkah politik di'port' dok ingat yang dia macam Pak Lah ... tidur, tetapi tidak. Dia memang buat kerja sungguh-sungguh dari mula dia 'take over' lagi. Bagi gurkah-gurkah politik pula soal suap, soal julap, soal tabur tidak timbul kerana politik memang macam tu. Politik mana ada jalan betul.

Anwar Ibrahim pula kena lah terima hakikat yang banyak orang melayu masih belum mahu melakukan satu perubahan atau satu anjakan, tidak macam orang-orang cina yang seia sekata, sehati dan sejiwa dalam mahu melakukan satu perubahan pada PRU-13 ini.

Apa-apa pun mulai hari ini Najib kena 'hempuk' semua duit di Sabah dan Sarawak. Kalau dia tak buat macam tu, orang-orang di Sabah dan Sarawak akan sembelih dia. Kalau tak boleh sembelih, mereka akan sumpit !- sumber dollahyankee

dollah yankee - Semua orang terkejut sebab senario sudah menunjukan yang Anwar akan jadi PM baru kita, tetapi dimana silapnya?

 " Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "

2 comments:

  1. akupun blog said...

    dorang bnyk duit bro...
    tak kesah nak hempuk bnyk mana pun..
    kita jugak yg susa...hadeii..

    kali ni blogger pakatan tak power mcm dulu2..ntah mana silap..

  2. Anonymous said...

    lebih afdal tabur duit kat Sarawak & Sabah dari beri ke SJK (C).

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |