PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PANAS BERAPI - Nursyella yang terlebih bangang murakkab !

Kata Nursyella, " Jangan Nilai pada Pakaian, ". So sebagai orang yang bodoh, nak nilai daripada apa pulak bila lihat lu pakai macam tu ? Atau lu mintak jangan nilai dengan melihat pakaian lu, tapi lihat apa yang boleh menaikkan nafsu.

Wow..kalau itu niat lu, memang foto lu menaikkan nafus siapa saja yang memandang. Lu ingat lu tayang lurah buah dada lu tu bagus ker untuk kesihatan ?

Ituuu...lu tayang pulak peha lu sampai ke pangkal yang nampak spender G'String' lu kaler 'merah' tu lu nak suruh sapa sondol lu ? Ini kalau sondol tak boleh 2-3 kali nii..mau 10 kali kot baru dia faham, apa itu nafsu mail 'kerbau'.

(*) Kesian artis-artis dibawah kerajaan UMNO sekarang, makin jahil murakkab beritngkat-tingkat nampaknya. Mungkin ularmak-ularmak muda yang masuk UMNO itu hari beserta tok Imam syahidan ala kassim masih dok cari ayat atau hadis yang boleh 'halal'kan aurat perempuan supaya tidak menyinggung perasaan 1st. Lady Rm Negara kot? Tapi tak jumpa-jumpa..! Hallo bro..yang lu carik ayat dan hadis dalam majallah "Mangga" tu apa pasal..! Mampuih laa nak jumpa..! Bodoh..!!

JANGAN NILAI PADA PAKAIAN

Walaupun hampir lapan tahun menyepi daripada dunia hiburan, penyanyi Nursyella tetap terpalit dengan kontroversi apabila foto seksi yang ‘menyerlahkan’ sebahagian payudaranya, tersebar di laman gosip dan forum.

Namun, anak keempat daripada 15 beradik itu meminta masyarakat jangan sesuka hati menilai peribadinya menerusi pakaian. 


Nursyella atau nama sebenarnya Nurshid’la Ahmad Kamaruddin, 25, berkata dia mengakui foto yang tersebar itu adalah dirinya, namun itu bukan bermakna dia perempuan murahan yang boleh dikaitkan dengan kehidupan songsang seperti gemar berhibur di kelab malam dan rela menggadai maruah ditaja lelaki hidung belang mahupun orang kenamaan. 


“Orang tak tahu susah payah saya selama lapan tahun menyepi. Orang hanya tahu mencaci dan menghina saya dan terbaru, menyebarkan foto peribadi saya. 


“Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja nak tayang payudara.


“Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain, menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota. Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan. 

“Sebenarnya, saya malas nak layan kontroversi ditimbulkan tetapi semakin saya mendiamkan diri, bermacam pula tuduhan, cacian dan fitnah dilemparkan hingga mengaibkan maruah saya. 

“Diharapkan tiada lagi fitnah dilemparkan kepada saya lepas ini, cukup dengan pandangan serong terhadap saya dan sebab itu saya tampil untuk menjelaskan apa yang sebenarnya saya lakukan,” katanya.

3 comments:

  1. Karat E-jau said...

    ini macam baru panas gunung berapi wak...kuah3

  2. Ahmad Tarmizi said...

    Kalau dah jangan nilai pada pakaian, mengapa tak pakai bra & spender aja. Buat macam org putih.

    Pasal apa tak buat?. Pasal malu kan. Itu lah antara tahap nilai dalam berpakaian, lebih2 lagi kalau mengaku Islam. Dah lah bodoh nak tunjuk pandai pulak...

  3. tukang kata said...

    Bro Ahmad ni Malaysia la NEGARA ISLAM darul APCO haaqq tui... ingat bro menjolok mata buleh... itu kan kesukaan si RAIS yang Yatim yang penting belum berbogel... kena band mcm mana mau cari makan pasang umpan la mana tau tua kutuk mana sambar... Taib mamut pun sapu yang muda import lagi tak main tempatan

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |