PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PRK TENANG : PANAS BERAPI - Kimma ker Pu**mak ?

KIMMA ikut kempen di Labis. KIMMA kempen untuk tumbangkan PAS. KIMMA maki dan fitnah pejuang-pejuang PAS. KIMMA boleh gelak ketawa sambil tunjuk 'fuck' kepada muslimat PAS yang berkempen dari rumah ke rumah, kedai ke kedai. KIMMA ker puKIMMAk

KIMMA pacak bendera sana-sini. Tak mengapa pula. Tapi KIMMA kecoh bila ada nampak bendera Keadilan. Hoi bendera parti Soi Lek yang banyak terpacak disebelah Bilik Operasi Induk Pemuda Johor itu apa hal pulak ? 

KIMMA sudah jadi pencacai tegar BN. KIMMA kena buat macam itu. KIMMA kan giler nak letak India Muslim jadi Senator. Mana-mana restoran mamak di Pekan Labis tak pacak bendera BN akan diugut. Sudahnya restoran mamak di Labis dah jadi macam Bilik Gerakan BN nombor 2. Bangang tahap parpu punya KIMMA.

Mamak KIMMA ni opportunis. Mana yang rasa dia boleh untung, dia sokong. PuKIMMAk punya KIMMA !

2 comments:

  1. Anonymous said...

    Gua dah lama malas masuk kedai mamak. Kalau nak masuk pun kalau kedai yang tutup waktu solat Jumaat.

  2. mr edz said...

    ini Kimmak sama dengan pukimak

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |