PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX : Bukan kopi janda, ..

Hang buat apa dok rumah pompuan pukul 3 pagi ? Alaa..saja jer, tak buat apa pun, sekadar minum2 kopi, salah ker? Aik..minum kopi dalam gelap ? Jangan memain, kau minum kopi ker ..dok sedap menyental ? Perhhh..! Syiokk maa..! Kena plak hujan, memang syiok woo minum kopi kat rumah pompuan di pagi buta. kena pula gedik2 sejuk, mau 'keras' kote kat situ jugak..!!


Masih bergetah pompuan tu, memang boleh bikin kerass maa..! Rugi sapa yg tak mau minum kopi tengah malam buta kat rumah dia..! Tapi bukan kopi janda der..!! Kopi lain...! Kopi kajung ker ? Wakaka..!



Seorang Hakim Mahkamah Tinggi Syariah Pulau Pinang dan pasangannya dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah di sini semalam atas tuduhan berkhalwat di sebuah kuarters kerajaan dekat sini pada Disember tahun lalu.
Adam Tumiran, 43, dan penasihat kewangan, Nurul Izani Md. Isa, 34, mengaku tidak bersalah ketika pertuduhan dibacakan secara berasingan di hadapan Hakim Syarie, Nik Bukhari Hashimy Nik Yahya pada pukul 10.30 pagi.

Mereka didakwa berada bersama-sama dalam keadaan yang menimbulkan syak kira-kira pukul 2.05 pagi, 5 Disember tahun lalu, di rumah nombor 18B, kuarters kerajaan negeri, Jalan Masjid Negeri.

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |