PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Carutan Panas Berapi !! Memang patut gurkha UMNO dicarut macam ni !

Lepas solat jumaat ni tiba-tiba hati aku jadi panas. nasib baik depan aku ni tak der orang jenis spesis Umno. Kalau ada, memang aku penerajang. Apasal spesis depa ni bodoh yg amat. Tambah lagi penulis blog(baca gurkha-gurkha penjilat jamban RM), kalau aku memang malu bro, ngaku Malaysia ini Umno punya..! Mengaku khazanah Malaysia ni Umno juga yg punya. Malu sungguh nak sebut, tapi pasal depa ni pun hidup telanjang siang malam, memang tak reti nak malu pun. Hidup penuh sial dulu kini dan selamanya.

Misi selamatkan pelajar Mesir itu ehsan kerajaan Malaysia atau ehsan kerajaan UMNO ? Jika kerajaan Malaysia, duitnya diambil dari perbendaharaan negara yg disitu adanya hasil cukai dari semua rakyat Malaysia.  Hoi..bonggokk biru, aku nak tanya, bangsat Umno saja kaa yg bayar cukai ? Yang aku tahu ramai puak tu lari dari bayar cukai memang yaa..!

Bodoh melantun2. Lepas tu claim misi selamatkan oleh UMNO. ! memang gurkha haprak. Lagi haprak dari Hosni Mubarak. Nasib baik dia tak tulis depan aku, kalau dia tulis depan aku hal ni, memang aku sepak terajang laptop gurkha, anak iblis ni...! Iblis pun kadang-kadang tak sial macam puak jamban ni. lagi teruk dari iblis. Banyak sangat makan duit upah bikin fitnah di Tenang tu laa jadinya. Bodoh, puaka, jamban..punya olang !

KRISIS MESIR : MISI SELAMATKAN PELAJAR OLEH UMNO !
macamni la bro. tak payah nak hipokrit. pelajar malaysia di mesir ni kebanyakannya penyokong pas. disinilah pengkaderan pas bermula.

hari ini mesir bermasalah. jadi yang bertanggungjawap untuk selamatkan mereka adalah kerajaan umno.

artikel aku mudah. aku minta bloger-bloger tak payah malu dan segan untuk sebut dalam setiap artikel bahawa yang menyelamatkan tengkok dorang ni adalah umno. sebut je. bukan angkuh. adakala kena tunjal jugak kepala melayu berotak sempit ni.

MISI SELAMATKAN TENGOK PENYOKONG PAS INI ADALAH IHSAN DARI KERAJAAN UMNO.

8 comments:

  1. Anonymous said...

    umno claim hasil bumi di malaysia ni adalah dari umno. Ajaran sesat yang disampai kepada pengikut sesat umno.
    Rakyat Malaysia kena buat seperti apa yang berlaku di Tunisia/Mesir.

    Sepatutnya kita mula berhimpun seperti 'perhimpunan bersih' dahulu. Jangan biar puak-puak umno ni besar kepala mengaku semua hasil bumi negara ni umno punya. Agensi kerajaan SPR,polis, SPRM, RTM,kehakiman pun umno punya.

    Apa yang umno buat sekarang sama dengan perangai Ben Ali dengan Mubarak.

  2. det said...

    dah memang betul umno/bn baca sekali lagi UMNO/BN yang susah payah bantu pelajar malaysia untuk di bawa balik dari kaherah, pas apa buat? pkr apa buat? dap apa buat? yang umno/bn baca sekkali lagi UMNO/BN nak selamatkan tu semuanya kader2 pas, tapi pas diam diri, maknanya pas biarkan kader2 mati katak di sana...

  3. Anonymous said...

    misi selamatkan pelajar oleh umno kepala bapak depe..malaysia ni utk semua bkn umno

  4. joecharlie said...

    Friday, February 4, 2011
    KRISIS MESIR : DAP PARTI SUNDAL.
    11 ribu pelajar malaysia di mesir terkandas.
    95% boleh dikatakan melayu.
    melayu yang sebagiannya pelajar yang menyokong pas.

    kenapa DAP senyap dan tak menggesa agar bantuan segera dihulurkan ?

    pasal yang terlibat dalam krisis ni semuanya melayu.

    dalam kes teoh beng hock, pas diperlakukan macam keldai demi mengambil hati dap. tetapi dalam kes cemas yang melibatkan 11 ribu pelajar melayu, kenapa pas tak suruh DAP ikut stail yang sama ?

    DAP senyap,
    malaysiakini senyap
    malaysianinsider senyap.

    bayangkan kalau 11 ribu pelajar yang terlibat ini kesemuanya cina
    konpem meletop lah satu malaysia.

    DAP memang anjing rasis nombor satu, dan pas pulak penjilat tegar lubang buntut kit siang. memang hebat politik pas. macam keldai.
    Posted by GAP KEMBALI at 1:00 PM

  5. Anonymous said...

    ko nie bodoh la det...UMNO selamatkan pelajar guna duit umno dan ahli2 umno ke...ini urusan kerajaan la bodoh dan guna duit kerajaan...salah satu hasil kerajaan adalah dari cukai yang mana dibayar oleh rakyat malaysia tanpa mengira pegangan politik...kalau bodoh laion kali jgn beri komen....no school...

  6. bapak charlie said...

    joe charlie,
    lu bising2 pasal DAP, itu soi lek, MCA, MIC pulak buat apa? ke dok main telor dan bijik jalang..tak bunyi langsung. tu bukan bantal pelok umno ker? oo..mca tgh memburit mana boleh bising2 nanti olang tau manyak susyah maa..!

  7. nangome said...

    Penasihat Apco kata buat misi angkut pelajar dari Mesir itu pun kerana terpaksa nak tunjuk bahawa Umno?Bn perihatin piiiiiiiiiiiiiirahhhhhhhh mabuk

  8. Anonymous said...

    February 4, 2011
    PANAS: Puak PAS Nak Susahkan Pelajar Malaysia

    Ini dari blog Krisis Mesir Nasib Kita. Walaupun ini antara blog pertama yang dibuat untuk memberikan maklumat terkini pelajar Malaysia di Mesir, tetapi sejak mula lagi aku dah sangsi. Ini kerana boleh dikatakan setiap posting yang dibuat mesti ada mengatakan kerajaan Malaysia taknak tolong.

    Malah ada sms palsu yang disebarkan di Cairo supaya menghalang pelajar Malaysia daripada menaiki pesawat yang disediakan. Mesej yang dihantar adalah "jangan naik pesawat ke Jeddah, sebab dari Jeddah nak balik ke Msia kamu kena tanggung sendiri tambangnya.."

    Disaat saat kecemasan beginipun masih ada puak yang tak senang duduk. Mereka mahukan pelajar Malaysia disana mendapat susah dan seterusnya itulah modal yang akan digunakan untuk menghentam kerajaan. Sedangkan semua urusan pulang adalah DITANGGUNG KERAJAAN.

    Busuk betul hati puak ni. Dan inilah tujuan disebalik terciptanya blog krisis. Kalau dibaca postingnya, hampir semuanya menceritakan keadaan kononnya begitu susah dan huru hara. Seolah olah semua rakyat Mesir sedang mencari dan mahu membunuh pelajar Malaysia. Dan mesti ada ayat, "kerajaan Malaysia taknak tolong".

    Untuk maklumat lanjut boleh klik Pejuang Bangsa dan juga Info Corner

    Posted by YB Raz at 5:57 PM

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |