PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX PANAS BERAPI : 'birthmark' paling seksi dimata gue !

” Kalau betul dia pernah mengadakan hubungan seks dengan saya, tolong beritahu di mana terletaknya ‘birthmark’ yang ada di tubuh ini!”

Hadoi..! cabaran besar untuk Baginda tu ! Agak2 sempat ker lu belek-belek 'tanda lahir' tu jika betul tengah lu argg..urghh..arghhh..bro?

Gambar kiri : Contoh 'birthmark'. Apa lagi Baginda, Umi dah cabar tu? ker hang pun nak cabar juga, kira 'birthmark' yang ada kat hang pulak? Perhh..mampuih..! Jangan selepas ni ada cabar mencabar, teka warna 'puting' susu kaler apa plak..sudaa..!

” Dia (Beginda) dengan bangganya menyatakan pernah membuat hubungan seks dengan saya tapi jangan kata bukti, gambar saya dengannya, dokumen perniagaan saya dengannya pun tak dapat dia kemukakan.


” Apakah dia tidak malu bercerita satu dunia termasuk keluarganya kerana membuat pengakuan terbuka telah bersetubuh dengan Ummi Hafilda, namun percayalah, saya tidak akan sama sekali gentar untuk terus berjuang melawan segala taktik licik ini. - Umi Hafilda


4 comments:

  1. mr edz said...

    nasib baik birthmark kalau bulu **** hahahaha

  2. Anonymous said...

    Tang tembam dia tu

  3. Anonymous said...

    budak pompuan tu dah gila sebenor nya. sasau kena sumpah orang tua dan orang ramai. duit punya pasal... jolok mana pun bolehhh..malaysia bolehh..satu bolehh

  4. pokku(putrajaya) said...

    dunia2...wak kalu dia kata bulu bawah tu kaler apa lagi parah si baginda nak jawab....kahkahakah..lantaklah umi oiii...

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |