PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

SKANDAL BERAPI - Mulai hari ini aku 'pangkah' UMNO !

Geleng kepala gue bro ! Dahsyat...! Memang dahsyat..(ikut pronoun Nazmi, peserta Raja Lawak 5). Kalau tanya gue bro..gue cakap..memang lu 'handal'. Lu memang 'bravo'. Lu memang 'anak jantan'. Jika MCA ada Chua Soi Lek. UMNO ada kamu ! Kamu yang sangat 'berani' ! Seberani Soi Lek kata, " itu memang saya.." Wow !

Jika betul apa yang blog INI tulis, aku respek lu bro ! Bukan senang nak 'mengaku' itu aku ! Itu baru watak ketuanan melayu. Hebat kamu. Melayu bukan macam 'siam'. Tapi semua kata-kata yang aku baca di blog itu, aku tak hadam terus. Aku masih percaya, ke'jantan'an kamu, yang memang aku cop lu memang 'handal', dan aku akan PERCAYA hanya jika lu bikin ' sidang media' untuk menunjukkan lu memang 'melayu' handal. Handal untuk 'mengaku'.

Apa pun, kisah skandal ini belum tamat. Aku masih menanti episod yang lebih 'garang' lagi. Wow ! Jika kamu betul-betul 'handal' mengaku depan media, aku rela pangkah 'UMNO' untuk PRU akan datang bro ! Dahsyatkan aku ! Bukan senang nak 'pangkah' UMNO bro..tapi aku yakin..aku yakin tanpa mabuk-mabuk todi, akan pangkah UMNO ! Dan selamanya akan aku 'PANGKAH' Umno. Pangkah saja..tapi bukan bagi undi kat UMNO, BN dan hang ! 

(*) Pangkah dalam erti bahasa utara, itu bermaksud tolak, buang, dinafikan, dihitamkan, campak dan bla..bla..bla..bro..hahaha..! Bodoh kapunden..! Yang pi simpan foto skandal buat apa ? 



6 comments:

  1. Unknown said...

    lain kali buat bogel dasyat sikit leh tak, dah la pas ketiggalan zaman, cuba nak buat trick lama UMNO. dah lama kami tinggalkan bro.

  2. anak bugis said...

    dia simpan nak buat tangkal......
    nak tunjuk kata dia boleh dapat awek lawa....yg dia tu mat afrika mana gamaknya???.........

    bodoh piang punya ketua umngok...

    kah kah kah

  3. leekonyou said...

    CEK CEK YG NI...http://novandri.blogspot.com/2011/03/kantoi-foto-berahi-superimposed-ketua.html?utm_source=BP_recent
    memang btol gambar ni guna superimpose!! gambar ori ada kat sini: http://www.kitagempur.com/index.php?page=news&op=readNews&id=684&title=Gambar-Ketua-Bahagian-Gombak--Kekasih-Gelap-atau-Isteri

  4. Pakar Multimedia Tua said...

    morning trick bro... gambaq tu tak de roh...

  5. Unknown said...

    Support Hanief

    http://hanief.blogspot.com/2011_02_01_archive.html

  6. Anonymous said...

    itu baru pemimpin kecik jer, yang depa punya pemimpin tertinggi bahang depan belakang tu ok jer.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |