PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX : SKANDAL BERAPI ? atau Fitnah BERAPI ?

Maaf kualiti foto agak kurang baik. Maklum ler foto macam ni, mana boleh simpan dalam dompet duit. nak mampuss..! Tahu dengan bini 'halal', mau putus kote hang !

Comot dan tompok-tompok tu biasa ler, kalau dah gitu fotonya, sendiri mau tau lah..! Sedang tilam kes anwar pun diusung ke mahkamah. Seb baik suar dalam sepol tu tak bertompok, sekadar berlubang..hahhaaha..! Gilo..!

Untuk makluman, foto ini bukan foto 'robengah' yaa..? Bukan ! Foto ini juga bukan foto gadis 'skandal' yang diceritakan oleh si Isa ya..!

Apapun erotiknya, TERUS SAJA TEKAN CLICK HERE untuk cerita lanjut untuk melihat wajah dan aksi yang dikatakan orang, kisah skandal malam kliwon yang BERAPI. Aku tak berani nak komen..! Aku harap sangat foto yg terbit di 'situ' bukan foto yang 'asli', FITNAH ? Jangan buat gila bro ! RM100 juta beb ! Kalau kes ni, agak-agak berapa juta plak yer akan disebut ? 



1 comments:

  1. Anonymous said...

    walaupun superimpose,itulah gambaran sebenarnya nak lari kemana setakat gombak tuh...indon lagi pandai


    lakijiwasasau

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |