PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX - Mak oii.., besarrrr nyerr !

Amaran ! Paparan ini tidak sesuai dilihat oleh kanak-kanak. Boleh buat mereka demam. Kepada ibu bapa sila pastikan anak-anak anda jauh dari skrin komputer sekiranya ingin melihat foto 'mak oiii...besar nyerr..!' pada tampalan d blog ini. Hakikatnya, kepalanya memang besar !


Rujuk foto diatas. Satu penemuan yang disembunyikan oleh ahli-ahli arkeologi. Manusia Gergasi. Ada sesiapa tahu, kita kongsikan bersama disini. sumber foto : dari wall fesbuk


4 comments:

  1. Anonymous said...

    kalau terdedah habislah dinasor, habislah teori darwin ...

  2. Along said...

    Maaf, gambar itu saya pernah melihatnya lama dahulu.

    Sudah lebih 3 tahun dahulu. Kalau tak silap, ianya pernah disiarkan dalam lama web www.worth1000.com. Saya tak pasti masih ada lagi atau pon tidak.

    Ianya lebih kepada seperti hendak membodohkan umat Islam. Kerana benda-benda seperti ini bila dikaitkan dengan Islam dan penglibatan kerajaan dalam melindungi "penemuan" itu, sangat menarik umat Islam.

    Seperti dalam facebook tidak berapa lama dahulu yang mengatakan Hitler sangat berminat dengan Islam. Sehingga dari ceritanya, askar Jerman itu seolah-olah sikit sahaja lagi untuk menjadi Muslim. Kebanyakan bukti hanya dari gambar yang sudah diubahsuai.

    Satu lagi contoh ialah, ada email tidak lama dahulu yang menyiarkan gambar seperti seekor kera yang dikatakan bahawa ianya seorang remaja yang telah menderhaka kepada ibunya maka disumpah menjadi seperti kera. Dilengkapkan pula email tersebut dengan tulisan dan bahasa Arab. Maka ramai umat Islam di Malaysia yang percaya. Sedangkan kejadian sebenar, objek seperti kera itu adalah patung yang dicipta untuk pemeran di Britain.

    Harap umat Islam dapat berfikiran kritikal dan tidak hanya menganga menerima apa yang orang perkatakan.

  3. serenity9260 said...

    Fuh,cmne le kita ley jd kecik cmni ekk?

    Ni best bro!!!
    Jawapan Untuk SKMM Kerana Menutup Site Sharing File

    Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

  4. Anonymous said...

    sama jugak kesnya dgn ustaz pas yg mendakwa manusia jadi babi beberapa tahun dahulu.....tak silap namanya ustaz kamal shaari.....ini ustaz memang kaki auto....mat spin ...

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |