PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX - Tontonan dewasa sahaja !

Tahun 2011 dah mcm ni...bayangkan 10 tahun akan datang 2021...mau bersalaman dah tak guna tangan...guna "anu" je...pergh...masa tu ada yang jadi patung...keras tgh jalan dilaknat Allah...Nauzdubillah...!
Gara-gara melulunya sebaran video lucah versi Mr. T, moral masyarakat terus jadi kacau bilau. Berani mati lorr ! Aksi paling gampang dipamerkan kepada umum oleh pasangan intim ini, mencuit mata siapa saja yang lalu di jalan sibuk kota. Hingga foto 'terlampau' itu di capture orang pun langsung tidak disedari. Benar sungguh ketika sedang asyik begitu, dunia jadi milik mereka berdua. Langsung tidak mahu peduli norma susila agama. 

Asal balak Eropah saja..gila gedik awek ini. Hingga hilang sifat malu sebagai wanita, tahu kamu apa yg dia bikin ? Dia meraba anu lorrr..cilakak punya tangan ! - untuk tontonan dewasa sahaja. 


sumber foto dari email 

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |