PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

8 Facebook Fan bernilai RM1.8 juta, terperanjat beruk CNN !

Siapa yang ingin kerajaan bodohkan ? Kakitangan sendiri 'buta' facebook ? atau fikir 'masyukkk' ? Banyak tu bro ! Memang tip-top kepala hotak yang hantar proposal ni ke kementerian berkenaan, pastu boleh pulak diluluskan oleh Jabatan Kewangan Kementerian ? SPRM wajar siasat, siapa dibalik tabir membodoh-bodohkan rayat dengan jawapan paling skema dan langsung tak punya rasa bersalah tu ? Senarai Facebook fan page yang bernilai RM1.8 juta :

  1. Cuti-Cuti 1Malaysia
  2. Citrawarna 1Malaysia
  3. Karnival Jualan Mega 1Malaysia and Karnival Jualan Akhir Tahun
  4. Festival Pelancongan Seni Kontemporari 1Malaysia
  5. Kempen 1Malaysia Bersih, 1Malaysia
  6. Fabulous Food 1Malaysia

notasemut : gua sendiri buat masa ni handle 8 page. kalau nak cabar gua sumpah pun gua berani. salah satunya page semut dan papan kekunci yang diupdate secara automatik, thanks to RSS Graffiti. dan kelapan lapan page ini beroperasi tanpa sebarang kos. harap maklum. (sumber : blog notasemut)



2 comments:

  1. ape-ape said...

    dari ape yang ambo rase laa,ini semua hanya topeng nak bawak keluar duit rakyat jer laa...kire nye care ini nampak halus...ingat rakyat bodoh ker....bengong RM1.8juta utk facebook..kalo bagi subsidi kat rakyat kan bagus...sume rakyat dapat hasil.....

  2. Anonymous said...

    anak saya berumur 10 tahun pandai buat fb takada satu sen duit keluar tiap hari dia update mustahil kakitangan kementerian tak boleh buat.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |