PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Carutan Panas Berapi !! Memang patut gurkha UMNO dicarut (edisi malam)

Kasihan pencacai dan barua umno, tak ada isu dah ke? Kerajaan umno malaysia bawak balik pelajar mesir, hebat sangat ke? Kerajaan komunis bawak balik warganegara mereka tak banyak dolak dalik woiii. Balaci kerajaan komunis tak sebangang pencacai dan barua umno. Dia tak mempertaruhkan nyawa rakyat mereka sendiri walaupun rakyatnya tak sokong agenda parti komunis mereka.

Indonesia bawak balik warganegara mereka tanpa tanya siapa mereka sokong. Sebodoh indon pun bangang lagi pencacai dan barua umno. Umno boleh berambus dari kerajaan kalau masih memperjudikan nyawa rakyat malaysia. Kalau yang menyanjung umno tu sanjung ajelah jangan sampai doa sampai pula dari bumi anbiya kan tak pasal pasal muntah air bercampur air longkang.

Kerajaan umno tak payah le kutip cukai pada warganegera pembangkang. Ini cukai berjuta juta kutip dari kerajaan pembangkang. Celaka sungguh pencacai dan balaci umno. Dah le makan kedarah duit rakyat, cakap pulak hebat macam celaka. Celaka punya umno, ingat malaysia ini hak milik orang umno ke? Kalau kena saudara umno baru nak bawak balik ke?

Kenapa umno tak buat interview tanya pelajar. Mung sokong mana pas ke umno?, kalu sokong pas kena tinggal dulu, selamat kemudian, kalau mung sokong umno naik kapalterbang. bodoh dan bangang. Interview le semua sekali yang berjumlah 11 ribu orang. Pencacai dan balaci umno hendaklah dihantar ke mesir untuk melakukan upacara interview. Nak tengok sempat ke tak mereka interview. Hantar pasberuk dengan papagomo, sure..suka gila dua ekor mangkuk ini. Dapat elaun perjalanan luar negara.(fzt)

2 comments:

  1. mr edz said...

    dah lama dah tahu..

  2. Anonymous said...

    umno ni memang bodoh. Kalau buat IQ test kat dorang ni mungkin tinggi sket dari monyet. Tapi kalau monyet tu dilatih dan dididik dengan berkesan IQ monyet tu boleh jadi tinggi lagi dari orang umno.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |