PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PANAS BERAPI - 18SX : Ditangkap ketika sedap 'doggie' di Puchong Perdana.

Seorang ketua 'pas' Cawangan Puchong Perdana ditangkap ketika sedang 'enak' bersetubuh. Ketika ditangkap pasangan sedang asyik melakukan aksi 'doggie' uhh..arhhh..uhh..arghh ! Pasangan tersebut ditangkap oleh orang ramai. 

Amacam bro ? Agak2 kalau macam tu punya ayat berita yg kuar, pasal ada sebut 'pas', aku rasa papagomo orang paling cepat datang bawa khabar bersama perisa-perisa masam masin di blog. Ptuihh ler !! Mana ada dalam organisasi tertinggi pas dipangggil ketua, kalau YDP tu boleh dipercayai. Bila rujuk kepada ketua, itu dah rujuk UMNO laa..bro ! 

Laporan Salah Laku Kakitangan Universiti Malaya - Rosli Bin Alias

Assalamualaikum wr wb,

Nor Aishah Binti Samah,
Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242. Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli. (sumber : rubbertappers blog)

Yang Benar
@@@@...
Alangazizsham - alangazizsham@yahoo.com

Note: Kalau cerita ni meletup mesti sedikit masa lagi mamat ni tarik balik kenyataan dia ni. Mesti no telefon dia tiada dalam perkhidmatan.. mesti dia akan buat kenyataan baru yang dia dan isteri dah jadi orang PKR.. Dan mesti ada seribu satu macam mesti lagi..Kah..kah..kah..kah..

3 comments:

  1. mangchikla said...

    awat tak pelupoh dulu.. tolak dalam bilek tutup lampu..

  2. joecharlie said...

    ni lah terjadi jika anak gadis dimesir tak dipindahkan nasib baik sempat pindah........KRISIS MESIR : MISI SELAMATKAN PELAJAR OLEH UMNO !


    macamni la bro. tak payah nak hipokrit.

    pelajar malaysia di mesir ni kebanyakannya penyokong pas. disinilah pengkaderan pas bermula.

    hari ini mesir bermasalah. jadi yang bertanggungjawap untuk selamatkan mereka adalah kerajaan umno.

    artikel aku mudah. aku minta bloger-bloger tak payah malu dan segan untuk sebut dalam setiap artikel bahawa yang menyelamatkan tengkok dorang ni adalah umno. sebut je.

    bukan angkuh. adakala kena tunjal jugak kepala melayu berotak sempit ni.

    MISI SELAMATKAN TENGOK PENYOKONG PAS INI ADALAH IHSAN DARI KERAJAAN UMNO. KLIK SINI

    Posted by GAP KEMBALI at 3:09 AM

  3. Anonymous said...

    get AxeXCwCz [URL=http://www.christianlouboutin--outlet.tumblr.com/]christian louboutin outlet online[/URL] , for special offer eEruJSsv [URL=http://www.christianlouboutin--outlet.tumblr.com/ ] http://www.christianlouboutin--outlet.tumblr.com/ [/URL]

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |