PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

KL yang 'GILA' - (23) Regim - 'Jahanam' kamu ! Allahu Akbar !!


Aku jarang mengalirkan airmata bro ! Tetapi apabila v-tee yg memperlihatkan mangsa BERSIH diperlakukan begitu, dan bertarung dengan kematian, air mata 'lelaki'ku tumpah pagi ini. Mengapa aku jadi begitu benci dengan regim. Mengapa aku jadi begitu meBENCI UMNO dan BN. Kerana mereka bukan lagi pemerintah yang mengasihi rakyat, rakyat bagi regim adalah sampah dan kuli kepada mereka.

Insyaallah, kebencian aku yang membara ini, akan aku terjemahkan pada PRU13 untuk tumbangkan regim BN melalui UNDI rakyat, biarkan mereka - mereka (baca pimpinan regim dalam v-tee) yang ketawa melihat rakyat dibelasah, kerana mereka akan MENANGIS sendirian satu hari nanti. Rakyat akan HUKUM kamu ! Jangan fikir kamu cukup kuat. kerana penguasa yang zalim, kemurkaan ALLAH swt. itu berterusan sampai satu masa, kamu akan tercampak dalam kehinaan. Dicampak oleh rakyat kamu sendiri. Ingat..! Nantikan saja karma itu buat kamu yang zalim. TAKBIR..!! Allahu Akbar !!


4 comments:

  1. efendi.hassan said...

    BN, Polis juga SPR lupa bahawa ada kuasa dan kerajaan yang jauh lebih besar daripada apa yang mereka miliki. Mereka lupa bahawa kuasa yang mereka kulum adalah dibawah jajahan takluk kerajaan yang memiliki seluruh isi langit dan bumi, yang memerintah hujan menyimbah bumi Kuala Lumpur pada tanggal 9hb lepas.

    Mereka mungkin berfikir bahawa dengan kuasa mereka, mereka boleh mengabaikan marhain yang terlentang kesakitan dijalanan, mereka boleh menyesakkan nafas dan mengalirkan air mata anak-anak kecil dijalanan dengan 'asap syaitan' mereka. Mereka lupa, doa marhain-marhain yang dianiaya dan dinafikan hak mereka menuju ke pengetahuan dan perkenan Allah tanpa sebarang perlindungan dan hijab.

    Andai ada doa yang diterima memohon Allah tunjukkan kehebatan dan membalas kerosakan yang mereka lakukan, adakah mereka bersedia berhadapan dengan kekuasaan Allah ?

    Selagi masih ada rahmat dan kasih sayang Allah, selagi itu masih ada jalan pulang.

  2. pokku(putrajaya) said...

    InsyaAllah kita humban regim celaka ni PRU13 nanti....Takbirrrr!

  3. Anonymous said...

    rejim yg celaka.no physical contact.kontek pale konek ko la najib

    1.Bayi Terbuang Yang Kesian
    2.Set Permainan Sebenar Angry Bird
    3.Kek Sebenar Angry Bird

  4. Anonymous said...

    Yaalah, sesungguhnya hambamu yang lemah lagi hina ini memohon kepadamu supaya kau hancur-sehancurnya puak2 yang mendustakan ayat-ayatmu dengan melakukan kekejaman keatas insan yang lemah ini. Demi kemuliaan bulan Saaban yang mulia dan pada hari ini aku berpuasa sunat...memohon kau tunjukkanlah kekuasaan mu supaya puak2 yang zalim dan pemerintah yang zalim ini kalu balas dengan balasan yang setimpal...amin..sesungghya DOA arang yang zalim dan orang yang berpuasa dimakbulkan Amin

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |