PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PANAS BERAPI - Asal bunyi jer mamak ni, kuar buih orang gelak !

Ini sorang lagi. Asal jer bunyi, barai orang gelak. Asal jer bunyi, makin bodoh dan bangang orang tengok. Asal jer bunyi..masak di'bahak' kenkawan. Asal jerr..bunyi, macam mamak tosey ! Lu nak bikin cerita sinetron, masa lu sudah lepas bro ! Masa lu jadi menteri tb dulu, apa pasal tak mau bikin ? Lu..boleh tak jangan bunyi macam -macam ! Lu punya ayat tu bro..serupa ayat macam drama petang-petang zaman lu, citer sinetron. Ini zaman Mat Buih bro..! Zaman mat buihhh...! 

Kalau bagi slot 30 minit, pakat kuar 'buih' le mulut menteri tb kena tibai bro ! Lu bro..arrr ! Duduk diam-diam boleh ? Apasal ? Meniaga tosey ada rugi kaa machaa ? Lu punya english sekarang sudah ada okay kaa? 



Bekas Menteri Penerangan, Tan Sri Zainuddin Maidin mencadangkan Radio Televisyen Malaysia (RTM) memberi peluang kepada setiap ketua parti tempoh masa antara 15 ke 30 minit untuk menerangkan manifesto masing-masing pada pilihan raya umum yang akan datang.

Menurutnya, ia adalah langkah yang terbaik supaya rakyat boleh melihat dan menilai sendiri manifesto yang akan dibawa oleh setiap parti pada pilihan raya umum tersebut.

“RTM patut beri mereka peluang pada pilihan raya umum nanti, biar ketua setiap parti jelaskan kepada rakyat manifesto masing-masing untuk tempoh masa tertentu.

“Dengan cara ini semua mendapat peluang dan saya yakin mereka akan gunakan ia dengan sebaik-baiknya,” katanya kepada Sinar Harian semalam.

Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (Bersih 2.0) dalam tuntutan mereka menyebut semua media rasmi seperti RTM dan Berita Nasional Malaysia (Bernama) perlu memberi liputan yang seimbang kepada semua parti politik.

3 comments:

  1. pasulukinta said...

    diam itu lebih baik daripada menyalak, dulu lu bikin kaaaa itu macam, sekarang suruh org bikin, ada gila ka lu maidin

  2. Awan Network said...

    ye lar tue..percaya pi lah....hahahaha

    PALING SENSASI ABAD INI!!:
    ISU MAKCIK HINA ISLAM!!
    MAYA KARIN DILACURKAN!!

  3. garagaikareng said...

    Selepas bro Bob tinggalkan raja lawak, semakin ramai yg berminat nak menyertainya nampaknya, yg pernah jadi menteri pun berminat nampaknya, dah tak dak keja kut, nak bagi masa 15-30 minit kat ketua parti berucap dalam tv konon, masa dia dulu pun tak bagi, lawak..lawak..lawak..., campur tolak dgn iklan, gambak bisu, siaran tergendala tinggai la 3 minit, lawak...lawak...lawak...., saya cadangkan buat satu rancangan "RAJA PUTAR ALAM" untuk dia sertai.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |