PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PANAS BERAPI - Kusut masai dia bro ! Nak kata polis kejam jugak ?

Kesian aku tengok produser film sorang ni. Tak habis-habis kena ketuk dengan 'botol'. Rambut pun tak sempat nak sikat bro ! Dah ler malam tadi malam jumaat. bagi ler dia pi 'mandi' dulu, sporting la sket polis oi ! Dengan geng Bersih lu nak ganaz, ganaz pi ler ! Tapi dengan produser film ngetop mcm ni..bincang-bincang tak boleh ? Itu hari dengan geng pak'turot' boleh bincang apa ? Hari ni dah tak boleh plak ? Ptuihh...!!

Penerbit filem, Raja Azmi Raja Sulaiman tak habis-habis mencetuskan kontroversi. Dia ditangkap lagi pada pukul 9.45 pagi dalam keadaan kusut masai kerana sedang tidur di rumahnya di Taman Ukay Perdana, Hulu Klang.

Inilah akibatnya mengabaikan perintah mahkamah untuk menghadirkan diri kes saman sivil di Mahkamah Tinggi Shah Alam. Pengalaman bermalam di lokap Ibu Pejabat Polis Ampang Jaya Pada 19 Ogos tahun lalu ternyata tidak mendatangkan serik kepada Raja Azmi yang kental, bersemangat seperti seorang jaguh badminton All England. - sumber


0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |