PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX : Artis sekedudukan - ada bezakah kongkek dan khalwat?

"jangan pegang-pegang, duduk regang-regang.." tu lirik lagu bro ! Tak sedap pun kalo bikin di depan 'ayam-ayam' gebu dan montok. Ambil fatwa si kazim alkazam, rugi tak tengok der..! Kalo berderap syahwat, rugi pulak tak ajak tut--tut--tut, dah rasa sedap tut-tut, tambah rugi plak layan syahwat setakat tu saja.

Apa kata kalo kita duduk serumah, ramai-ramai. Alaa..kat tempat gini sapa yang berani terjah bro ! Ini tempat private. Sesuai sangat dengan niat nak 'celapak' dan menyedapkan bahagian-bahagian 'private' yang ada tuh !

Tapi pasal apa boleh kantoi nih? Ker hangpa bising sangat dok ''arghh..urghhh.." masa menyedap ? Adoii..., kalau yer pun sedap, kancing sikit ler mulut tu ? Butoh la lu..kantoi aku! Sekarang sapa yang malu? Skuad 'melodi' mesti terjah nyer pagi ni..!

Malu la muka aku yang hensem lagi macho ni kat Bob Lokman. malu weyhhh...! Baru jer minggu lepas aku jumpa dia dan makan bismillah sama-sama dengan dia. Tapi semalam aku kena tangkap bro..! 

Bukan kena tangkap pasai makan baca 'bismillah' dengan Bob. Tapi kena tangkap..pasai 'menyedap' ramai-ramai di kondo..! Mampuih..! Tapi adat ler kan, tengah sedap menyedap..apa nak peduli, kiamat pun kan..kalau tak, tak ler lentuk 'ayam-ayam' artis peliharaan yang dok mengongkek  tu der...! hahaha..! Baca sepenuhnya dibawah.

HULU KLANG - Seorang pelakon terkenal bersama dua rakan serumahnya ditahan oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) setelah didapati bersekedudukan dengan dua wanita di tingkat 13 sebuah kondominium di Bukit Antarabangsa di sini semalam.

Pelakon berusia 30-an bersama dua lelaki dan dua wanita itu ditahan selepas didapati dalam keadaan mencurigakan serta tidak mempunyai sebarang ikatan muhrim.

Menurut sumber, tiga anggota penguat kuasa JAIS dan tiga anggota polis telah menyerbu rumah berkenaan pada pukul 6.45 pagi selepas menerima aduan daripada orang awam.

"Serbuan dilakukan setelah polis menerima maklumat terdapat beberapa individu dalam rumah melakukan perkara tidak bermoral dan mencurigakan," katanya di sini semalam - Kosmo

1 comments:

  1. azman kamarul said...

    Pengajaran tu...phit?...nak buat macamana! sedap dah sudah maka pahit lah pulak ye artis semua!

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |