PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX - PANAS BERAPI - Menontoni 'bulu-bulu' Sonali Bendre !


PANAS BERAPI di Asia Barat, dorong Libya, Yaman dan Kuwait pun jadi huru-hara. Rakyat turun ke jalanraya, kesan Kejatuhan Hosni Mubarak di Mesir. Rakyat marhaen turun untuk 'melondeh' kezaliman pemerintah. Hebatnya kuasa rakyat meng'unjuk rasa'. Kerajaan boleh terbalik bro !


Di India lain pulak. Artis jelita Bollywood khabarnya ikhlas 'melondeh'kan seluar dalamnya untuk tidak tidak dipakai bagi memberi peluang 'bulu-bulu' miliknya ditatap oleh seluruh rakyat jelata. Hebat sungguh Sonali Bendre.

Kalau di Malaysia, juga gempar dengan cerita 'bulu'. Tapi bulu-bulu itu hanya terbongkar di mahkamah. Cuma bezanya bulu itu belum mampu dikategorikan sebagai bulu rambut, bulu kumis atau bulu di kemaluan, dan tidak diketahui milik siapa. Namun Dr Seah Lay Hoong telah menandakannya sebagai bahan bukti di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur baru-baru ini. 

Malah dengan penuh berani menyatakan bahawa, bahan bukti tersebut termasuk helaian bulu itu sebagai ‘bulu kemaluan’. Sehelai seluar dalam kepunyaan pengadu Mohd Saiful Bukhari turut dikemukakan sebagai bahan bukti kes. Seluar dalam tanpa jenama itu sebelum ini didakwa saksi terdapat kesan air mani Saiful. Perhh...bulu pun diusung ke mahkamah bro ! Pelik ker? Tak la pelik..kerana sebenarnya setiap orang mengusung 'bulu' kemana-mana.

Topik pagi ini kita layan Sonali lagi bagus dari kisah 'bulu-bulu' saiful. Aktres jelita Bollywood, Sonali Bendre mencetuskan gosip hangat apabila dilihat tidak memakai pakaian dalam ketika berada pada satu majlis di hotel mewah anjuran pengarah terkenal Karan Johar dan turut dihadiri bintang terkemuka seperti Aishwarya Rai, Shah Rukh Khan, Priyanka Chopra dan Kareena Kapoor.(www.newsupdatez.com)

Seronok paparazi shoot foto 'bulu-bulu' meliar Sonali. Muka dah cantik, nak tahu juga bulunya cantik ker tidak..yer bro ? Ini kerana bulu Sonali tak sama dengan bulu-bulu gomo atau parpu. Bulu Sonali bisa bikin gempar. Beza dengan bulu parpu atau gomo, bulu mereka tidak bisa bikin gempar, tapi jika terserempak, elok kasi penampar jer..! Bagus jugak jika artis Malaysia khususnya wanita yang gila nak seksi dan tayang semua yg ada di badan dia ikut Sonali. Kurang-kurangpun orang boleh tahu bulu-bulu mereka itu jenis kerinting atau lurus keras.

Macam artis disebelah kanan tu, alang-alang bodoh dan berani, apa salahnya pakai maxi sendat tu jangan pakai seluar dalam.

Lagipun kalau nak terkucil..tak payah nak susah-susah londeh suar kecik kan...cangkung terus..! atau nak berdiri pun boleh. Lagipun setakat pamer peha dan bulu-bulu sendiri apa ada hal bro !

Puteri Umno cakap, 'tak luak pun..' Alang-alang dah berdosa, biar berdosa terus. Yer tak ?
" susahnya melihat tanpa dosa, susahnya menulis tanpa dosa, susahnya berfesyen tanpa dosa, susahnya bekerja tanpa dosa, susahnya berehat tanpa dosa, susahnya sembahyang tanpa dosa, susahnya berdakwah tanpa dosa, namun lebih susah bila ada rasa TIDAK PERNAH BERDOSA.." kata bob lokman.

Dan dibawah, aksi mempertontonkan 'bulu-bulu' milik sendiri oleh aktress jelita Bollywood, Sonali Bendre untuk semua pembaca-pembaca yang minat filem Hindi. Yang minat filem melayu tengok foto kat atas tu. Yang minat filem cina, tak payah tengok. Tapi nasihat wak, elok jangan tengok. Kerana usaha untuk menengok juga adalah dibawah tanggungan 'dosa' anda sendiri.

Hoi..apa ni ? Ustaz Kazim kata dalam kuliah dia, tak elok tak tengok..nanti 'membazirr..' So..apa lagi, ustaz Umno dah kata macam tu..tengok ler sampai nampak semua 'bulu-bulu' tu..! Kerinting ker tidak ?


0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |