PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

KL yang 'GILA' - (19) CELAKA lah..untuk wartawan itu !


KLIK UNTUK IMEJ LEBIH BESAR. Bendera Malaysia yang berharga RM1 satu dilabel PISAU oleh wartawan Berita Minggu. Bodoh nak mampuss !! Aku nak tanya lu, masa kecik lu dulu ..mak bapak lu bagi lu minum air mani ker, sampai jadi bengap macam tu sekali ? Kalau minum susu, otak lu tak jadi macam tu !! Bodoh..!! Bodoh-bodoh patriot berhimpun pun, bodoh lagi lu tulis hal yang lu tahu, itu bukan PISAU ! Lu memang bodoh laa..! 


14 comments:

  1. Anonymous said...

    Salam bro!
    Reporter baru gak nye! But, I still konpiuss ngan mamat yg brutal dlm gambor tu .. , 'ori' ke bersih member tuu ??

  2. Anonymous said...

    ntah2 itu SB... mcm dlm the arrival ....

  3. radens albanjari said...

    salam matajin, ada sihat kaa? bila nak minum2..! either ORI atau tak, susah nak jelaskan, cuma isunya objek yg dipegang itu bukan PISAU, akhbar sudah silap lapor..atau sengaja lapor silap.

    Itu belum lagi wak keluarkan foto provokasi dlm Mingguan Malaysia yg juga dilihat berniat 'jahat' dgn memadamkan objek sebenar dipegang demonstrator.

    * Jin Bkt Putus sihat kaa..? Hehehe

  4. jecrul said...

    salah pandanglah tue

    BERITA SENSASI BERSIH 2.0!!:
    MODEL TERBARU KERETA VIOS!!
    VIDEO PANAS BERSIH 2.0 DIDEDAHKAN!!

  5. AA said...

    salah pandang takpa, tp jgn smpai salah pandang dan berkongsi ke salah pandangan tu dgn org lain tanpa memastikan apa yg di pandang tu sahih atau tidak...diorng tak pk pasal akhirat ke? aku sngt pelik dgn polis2 yg mengasari pelbagai org nih...bukan stakat polis, segala agensi kerajaan yg telah di perkuda anjing keldai kan turut sama dlm hal ni...

  6. Merongwangsa said...

    Wartawan akhbar penjilat sanggup memperbodohkan diri untuk,memastikan laporanya terhadap bersih dilihat begitu negatif sekali..agar celaka dan binasalah mereka ini.

  7. Merongwangsa said...

    Wartawan penjiulat usah merendah martabat kewartawanan mu,demi untuk memenuhi selera penguasa yang zalim

  8. Unknown said...

    Kesian sungguh kat Wartawan berotak lembu nih!

  9. Lagenda Buaya said...

    kalau rabun pakai sepek aki ni...bodoh

  10. azmie said...

    bukan lembu. BABI

  11. Hashim said...

    Sangka baik wak....Wartawan bangang ni specis " saya yang menurut perintah" ....buka kehandak dia kot...wartawan bangang nak bodek boss..ni mesti perangai puak bewak UMNOxxx....tak dapat rasuah , memodek...go to hell Berita Minggu..

  12. Juragan said...

    Panas Berapiii..lu hebat broo...mereka ni bukan wartawan tetapi wartasyaitan,yang penting kasi tipu sama rakyat,janji "Tuan" aku selamat.

  13. Anonymous said...

    gua da tak boleh blah lagi dah dengan wartawan2 nih.kuang hajo tol la

    1.Aktiviti2 Tentera Pada Waktu Lapang Yang Sebenarnya
    2.Kucing Komando Menggunakan M-16(Video) (Apa Ni!!??)
    3.Beruang Tidur Bersama Ikan

  14. Anonymous said...

    Fact of BERSIH : Ambiga adalah lawyer kepada Lina Joyce yg pernah menjadi isu kemarahan umat Islam Melayu dalam kes Murtad dimana status dan mahkahmah Islam diperlekehkan .. Karpal Singh pulak Pak Lawak .. Dia yg buka rahsia si Anuar Ibrahim adalah pengamal homeseks dalam Parlimen Malaysia pada tahun 1997 dan minta kerajaan siasat bukti2 yang ada pada tangan dia TETAPI dia lah Lawyer membela Anuar Ibrahim dalam kes Liwat Anuar yang terbaru. Anuar Ibrahim sebelum ini pernah CHOP DAP sebagai parti politik beteraskan KOMUNIS. Manakala Mat Sabu adalah individu yang mengelarkan Anuar Ibrahim sebagai ANUAR AL-JUBURI yang mana sebelum itu Anuar Ibrahim pula pernah mengelar Tok Guru Nik Aziz sebagai ULAMAK TEROMPAH (dengar cerita Tok Guru menintis air mata dengan gelaran itu). Akhirnya 99% Melayu yg datang bermandian air kimia dan gas pemedih mata .. berputih mata di perbudak-budakan oleh pelakun-pelakun politik Melayu, India dan Cina .... Hahahahaha. Wake up Malays .. wake up ..

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |