PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

KL yang 'GILA' - (24) Najib sindir KJ. KJ boleh senyum lagi..!

Betul ker apa yang hang kata tu jib? Betui kaa apa yang KJ gelak-gelak sumbing dibelakang itu juga benar jib ? Rakyat semakin tidak yakin dengan kerajaan hang la jib. " Day 709 " telah menterjemahkan bahawa kerajaan yang ada sekarang akan ditolak rakyat pada PRU13 nanti. Kesian sama hang jib, orang-orang keliling hang dok putar macam-macam laa hang tau tak? 

Hang peleceh la rakyat, nanti hang tau laa..apa rakyat nak bagi pulak kat hang ! Bukan lama dah pun !! Hang KJ tak malu kaa, najib sindir-sindir hang kat atas tu ? 




Hukum karma bro ! Sabtu lepas, mereka campak bugil ja bendera Malaysia ikut suka mak bapak diorang. Lihat foto dibawah. Kata junjung negara sampai titisan darah terakhir. Nak pertahan bendera pun tak sanggup, jangan cakap koat laa nak jaga negara pulak. Buat kena ludah dengan rakyat saja hangpa nih ! Ptuihh..!!

Elok sangat pun baju pat'turot ni, depa campak dalam tong sampah. Situ jer tempat yang layak. Patut mat sembab tunjuk sekali foto yang keluar di FB tu kat najib. Bukan sekadar youtube saja..tunjuk semua sekali. 

Orang-orang kaya turun demo, apa barang nak simpan baju FREE ni. Betul tak ? Lain la kalau mereka beli sendiri, macam peserta Bersih 2.0, paling kurang nak kena keluar duit poket beli baju Bersih yg berharga RM18 hinggit sehelai. Tu pasal kalau perhati betul-betul, geng pak'turot ni turn demo, pakai kasut kulit(kasut opis)..punya la bangang nak mampus !!

NASIB NAJIB : Organisasi Antarabangsa Desak Britian Pulau Kehadiran Najib !

Najib hanya memperlekehkan segala peristiwa yang berlaku pada Bersih 2.0, tapi majoriti organisasi antarabangsa tidak senada dengan beliau.

Malah mereka mendesak kerajaan Britain agar tidak mengalu-alukan kehadiran Najib di sana. Mereka melihat pemimpin yang merosakkan demokrasi tidak patut diraikan lansung.

Mereka juga mendesak agar Vatican memberikan kuliah panjang pada najib bagi memberikan kefahaman padanya terhadap hak-hak kemanusiaan.

PBB juga mengecam Najib yang sewenang-wenangnya menuduh Bersih mengancam keselamatan negara tanpa membawa apa-apa bukti yang nyata yang boleh diterima bagi mengukuhkan dakwaan mereka. Ia adalah satu tindakan yang lansung tidak diperlukan, kata wakil PBB.

Yang pastinya Bersih mengancam BN, bukan mengancam negara. Namun dengan kepercayaan khurafat yang BN cuba tanamkan pada rakyat bahawa hanya BN yang mampu memakmurkan Malaysia, maka mengancam BN juga dikhurafatkan sama dengan mengancam negara - SUMBER

3 comments:

  1. Wanicha said...

    gelila dgr dia ni berucap...nyampah betol

  2. hypor said...

    ish3..dia ingat kain buruk ka aa..


    boleh tahan ramainya..


    TERBAIK SAAT INI!!:

    CONTEST!!PERLUMBAAN MALAM!!
    NAJIB SONGLAP DUIT RAKYAT LAGI???

  3. Anonymous said...

    ape le yg kj paham.die sbnrnya nyirap tgk mentua die jato awal sgt,tu die balas kat najib balik

    1.10 Koleksi Gambar Dan Video Hantu Terseram Dalam Sejarah Fotografi
    2.Game Star Wars Pada Skrin Besar Untuk Kesan Lebih Real!!(Video)
    3.Ekspidisi Menyelamatkan Kura-kura Ganas(Video)

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |