PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Foto Adukak selepas kena 'tibai' !


Foto Adukak setelah dibelasah ? Atau mata aku yang semakin rabun? Adukak sewaktu projek langgar Hadi petang kelmarin, masih boleh tersenyum lebar dan relax di sofa yang empuk sambil dengar ceramah Pak Wahab. Foto ehsan tampalan terus dari blog penembak babi.



Arkib TERJAH HADI 2011 :
1. Aduka dibelasah. LINK
2. Projek Langgar Hadi bawa padah. LINK
3. Foto mengapa Adukak ditibai di Rhusila. LINK

2 comments:

  1. Anonymous said...

    mmg dah gila juak ganu ni
    selama ni ust hadi tarbiyah supaya belasah orang kah?

  2. otakbesi said...

    Hairan seharainnya,
    Banyak blogger-blogger tiga suku di bumi ini.
    Sedang aku berusaha menarik minat anak muda kepada PAS, kamu pula berfikir bagaimana cara hendak membuang TGHH dan Ust. Nasa daripada PAS.
    Sedang aku berusaha memberi gambaran bahawa PAS parti berakhlak, kamu pula mahu PAS kelihatan sebagai sebuah Parti yang penuh dengan sampah sarap melalui kerendahan peribadi TG. Haji Hadi dan Ust. Nasa.
    Sedang aku berpeluh untuk mengulingkan UMNO, kamu dengan senang berpendapat bahawa bergabung dengan UMNO dapat menyelamatkan agama dan bangsa melayu.
    Sedang rela aku tidak sentuh pangkat dan ganjaran demi maruah PAS, kamu atas nama PAS bercita-cita dan berharap ingin mendapat tender dan jawatan menteri dengan berpaduWang dengan UMNO.
    Adakah aku gila atau kamu yang gila?.
    Adakah aku munafik atau kamu yang munafik?.
    Adakah aku sepatutnya dicampak ke neraka, atau kamu yang sepatutnya dicampakakan ke neraka?.
    Hairan!
    Hairan!
    Kenapa aku tidak dijadikan tegas seperti al-Khatab dan lemah lembut seperti Umar bin Ab. Aziz.
    TGNA mesti ditutkan dengan TGHH, TGNA di kiri TGHH di kanan, TGNA di meja TGHH di kerusi. TGNA gula TGHH manisnya, TGNA senyum TGHH bibir, TGNA bola TGHH anginnya.
    Gila apakah kamu semua?. Hendak dipisahkan kiri dgn kanan, meja dengan kerusi, gula dengan manis, senyum dengan bibir, bola dengan angin.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |