PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Sekiranya Robengah itu se'hebat' syaiful !

Andai air mani 'perogol' Robengah itu dapat disimpan oleh mangsa dan tidak luput tarikh selama 5 tahun didalam 'anu'nya, mungkin kes ini lebih mudah diselesaikan sebagaimana yang syaiful lakukan sebelum ini. Untuk pengetahuan pembaca, syaiful telah berupaya 'menyimpan' air mani didalam 'gudang' kunyit hampir 72 jam. Satu tempoh yang begitu lama dan tidak pulak meleleh-leleh melata.


Sewajarnya mangsa rogol wajar belajar dengan syaiful tentang teknik 'mengapungkan' air mani didalam 'anu' agar tidak tumpah untuk tempoh yang lama. Ilmu itu jarang-jarang dipunyai orang !

Sekiranya Robengah itu sehebat syaiful..! Tetapi hal itu tidak terjadi. Mana mungkin air mani dapat disimpan rapi selama 5 tahun di dalam 'anu'nya. Apapun tidak mengapa, di masyar nanti, 'anu'nya akan berkata-kata..dengan jelas lagi fosih! Dan ketika itu, tiada lagi penafian atau err..er..err ! Lu tanggung ler dosa lu ! 


Apapun perogol itu BUKAN RAIS ! Orang lain..! Mungkin namanya saja kebetulan ada 'rais'. Kepada mereka yang punya nama ada 'rais' sila bersihkan nama anda sekarang. 


Err..Kalau Julia "Rais" plak camner wak ?



Bukan Rais !  
Rais Yatim nafi tuduhan perkosa amah Indonesia

Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim hari ini menafikan dakwaan beliau terlibat dalam kes jenayah memperkosa pada 2007 dan semua dakwaan lain yang dilemparkan oleh penulis blog di internet dan parti pembangkang terhadapnya.


"Saya menafikan sebarang dakwaan tersebut sama ada yang berkaitan tuduhan memperkosa mana-mana individu empat tahun dahulu atau lain-lain dakwaan yang dicetuskan penulis liar blog di internet atau mana-mana entiti politik," katanya dalam kenyataan hari ini.

Katanya, "tuduhan liar yang ditujukan terhadap dirinya, susulan laporan blog dan parti-parti politik pembangkang di akhir-akhir ini adalah longgokan fitnah dan pendustaan yang dahsyat, jelek dan jahat."

"Saya menyatakan dengan kerelaan bahawa apa-apa laporan yang diperbuat oleh mana-mana pihak setakat ini berkaitan perkara ini wajar disiasat mengikut lunas undang-undang negara," katanya.

Menurut Rais, beliau dan anggota keluarganya bersedia memberi sepenuh kerjasama dalam siastan itu dan apa-apa keputusan siasatan rasmi itu akan diterima dan dipatuhi.

1 comments:

  1. Anonymous said...

    ahahaha banyak la teknik mengapung...

    ahahahahahaha

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |