PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX : PANAS BERAPI - Bunting di Merlimau, kerana hari-hari mau maa..!!

Lalu-lalu lalang di program Gelombang Puteri di Merlimau hari ini buat mata jadi terbeliak. Apa tidaknya, mata jadi terjojol kerana melihat hebatnya sekonon-konon Gelombang Puteri UMNO di Merlimau. Tapi hebat pada warna jer bro ! 

Warna pink yang bikin syahwat bisa jadi banjir, sana-sini dan sinun pink bro ! Dari tudung, kain, kasut, malah mata jadi bertambah terkujat bila tengok bukan saja bibir puteri jadi pink, rambut kat atas pun pink bro..harap-harap rambut 'bawah' dan bulu-bulu lain depa tak kalerkan pink juga. Mau gegar syahwat mantan KM versi tiang letrik kalau dia jumpa.   Tak pasal-pasal ada aktivis masuk penjara lagi.

N.27 : MERLIMAU
Ketua Puteri 1Malaysia dari tempik gempita ucapannya kata, semangat 'melaka' wajar di seru bagi membangkitkan semangat, agar mantap barisan pertahanan BN. Wow ! Dahsyat sungguh 'kipas susah mati' bik momma ini berkata-kata, malah sambil genggam penumbuk dia meminta penuh belas agar setiap sayap BN mempastikan kemenangan BN di Merlimau. 


Hoi..! Hangpa kata Merlimau tu kubang UMNO. Nih apahal plak..kempen Ketua Puteri dah macam orang gian nak berlaki ? Sejak sebulan lalu lagi UMNO dah dabik dada, dan kelmarin Ahmad Maslan siap kata PAS itu parti pas-pis-pus. Gelak la hangpa. ! Bila 'mangkuk' tu kata lagu tu.

Aku jadi hairan sungguh, kata lubuk UMNO, menang tu dah dalam genggaman..kah..kah..kah ! Jika dah namanya 'lubuk' yang hangpa pi angkut pak-pak menteri tu buat apa? Sebut jaa menteri apa, semua dah ada kat sini. Bukan setakat yang kaya, yang miskin papa kedana pun dah dapat bertentang mata dengan menteri menteri. 

Menteri joget lambak, Menteri yamseng, Menteri komisen, Menteri debat marathon, Menteri kurang akal, Menteri tak cukup akal semua sudah diarah turun ke Merlimau sampaikan penduduk Merlimau naik muak dengan menteri, selak lalang ada menteri.., menteri lalang, isi minyak kereta, ada menteri ron95, seluk pokok pisang tersengih-sengih menteri asas tani. 

Dalam masjid pulak imarah sungguh menteri baca yassin, baca gila punya kuat dari jemaah, walaupun bunyi sebutan macam telo arab majusi. Kah...kah..kah ! Hangpa sebut aje menteri apa.., ada belaka. 

Hebat Merlimau. Dalam banyak-banyak menteri, yang paling banyak melawat Merlimau sejak sebulan lalu ialah Menteri Pendidikan dan Timb. Menteri. Apa yang dia cari di Merlimau..entahlah ! 

Ikut suasananya memang situasi Merlimau dilihat hebat. Semua pengundi seolah-olah sudah dalam gengaman UMNO. Sokong pembangkang? Yellek...yennadey! 


Tak ada yang menyokong pembangkang. Kepada yang lemah semangat untuk bertugas, di Merlimau..aku rasa dah demam 'tiruk' bila tengok suasana begitu meriah, bila UMNO mendominasi kempen. Walaupun SPR kata jangan kempen sebelum penamaan calon ! Tapi UMNO dah sebulan kempen. Jadi kalau PAS pun ikut kempen, apa salahnya kan...! 

Cakap-cakap gedebe UMNO di Merlimau begitu hebat sekarang bro ! Gedebe bilang, peluang PAS hampir tertutup sebagaimana tertutupnya pintu 'eye of Melaka'. langsung tak bukak bukak sampai sekarang. Yang bukak, itu ler..sekolah untuk perempuan 'bunting'. Bangga sungguh gedebe dengan sekolah 'bunting' kote macam tu..! Sebangga gedebe mempunyai bekas ketua menteri yang pandai buntingkan anak dara orang bawah umur...dari alor gajah. Itulah contoh dan tauladan yang kita hendak, dan itulah juga pemimpin yang mesti kita pilih, undilah UMNO. Kerana Ketua Menteri sekarang diantara jasa besarnya ialah menyediakan sekolah bunting di Jasin. Seronoklah lepas ini, kerana kote-kote gedebe yang ter'bunting'kan perut perempuan maupun puteri, boleh dibela seeloknya di sekolah perempuan bunting itu. 

Oh..! seronoknya, tapi jangan sekali-kali mem'bela' maruah perempuan yang di'bunting'kan gedebe, itu sudah menempah bala namanya kerana barang siapa yang mem'bela' perempuan yang kena bunting, confirm akan masuk penjara 6 tahun, macam Lim Guan Eng kan..! Hebat Melaka der..! Sehebat tambi !

N.28 : KERDAU
PAS tak boleh makan UMNO di Kerdau. Tak ada isu pun nak dimainkan oleh pembangkang di Kerdau. Suasana berbeza kata MB Pahang. MB Pahang kata semua isu akan selesaikan. 10 tahun dulu cakap nak selesai tapi sampai ramai rakyat dah mampus pun tak selesai-selesai jugak. Denan Sangkut mesti cakap semua dah selesai. Jika semua sudah selesai, apa nak takut lagi.

26hb.  Februari ini, rakyat akan kembali menanti aksi apakah yang akan dilakonkan oleh MB Pahang kali ini. Apakah fucknya lebih lucah atau lebih jahat kali ini. MB Pahang bersama Solek porno akan kembali beraksi. Sekor suka buat isyarat lucah, sementara sekor lagi memang sah-sah dah lucah. UMNO dan kelucahan itu ibarat aur dan tebing apa ? Apakah MB Pahang sudah bersiap sedia dengan aksi 'terbaru' bagi mengulangi apa yang pernah dibuat semasa Pilihanraya Sanggang ? Satu aksi terkutuk oleh seorang MB yang begitu hebat dan dikutuk sepanjang zaman.

Oleh kerana PAS tidak mempunyai isu.., maka gedebe dan MB Pahang nanti sudah pasti berpestaan, tak payah tampal poster dacing la bro, Kerdau kan milik UMNO, kita tampal jari 'fuck' Denan pun apa ada hal..! UMNO dah dijanjikan untuk menang di Kerdau. Hahahaha...! Apa lagi kenkawan, kita 'fuck' jer semua pokok sawit dan getah di Felda dengan poster 'fuck' Denan Sangkut. Hahaha..! Menteri asas tani kata, lagi banyak kita tampal poster 'fuck' kat batang pokok sawit dan getah, lagi subur pokok tu..bukan tu saja, harga buah sawit dan susu getah pun akan naik mencanak, sama 'mencanak'nya harga minyak masak sawit sekarang di pasaran. Tak betul ker cakap aku ni ! 

6 comments:

  1. Atuk Banjar Masin said...

    albanjari dah kehabisan modal, tak ada ape2 isu lain yang mampu dibangkitkan.

    teruskan aje merapu.........

  2. Anonymous said...

    Apa salahnya bagi isyarat lucah pada pengikut fanatik pas....itu sajer jawapan kpd sikap kurang ajar penyokong pas yg giler babi masa penamaan calon ....masih ingat peristiwa hari penamaan calon di permatang pauh dan hulu selangor...depa memang kurang ajar....fuch them off....aku sokong tok nan....oleh tok janggut

  3. garagaikareng said...

    Sejarah dah pun tercipta, mungkin 10-20 tahun akan dtg, akan ditayangkan dalam slot "hari ini dlm sejarah" seperti di TV, boleh juga ditambah jadikan mata pelajaran sejarah disekolah, supaya anak-anak melayu 1 m'sia tahu akan hero-hero melayu m'sia.
    kpd non 10:32, hg nak skg sapa pun, itu hg punya sukalah, tapi ingat, kalau hg boleh kata org lain gila babi, org lain pun boleh kata mcm tu kat hg(10 x lebih hebat), itu bukan hujah utk menangkis suatu dakwaan, itu hanya ungkapan NAFSU. Beristighfar dan bertaubatlah sebelum ajal tiba.

  4. pokku(putrajaya) said...

    fuck tak fuck...InsyaAllah kita gulingkan rejim be-end...bagus wak, pencacai jah hok toksir dengar&kutuk puok2 kita...padahal puok2 dia serupo tahik...

  5. garagaikareng said...

    Kpd tok gajah, itu adalah sejarah yg telah tercipta, tidak boleh dipadam lagi, mungkin akan menjadi subjek dlm persekolahan 1 m'sia, mungkin juga akan diulang tayang dlm slot "hari ini dlm sejarah" bangga wooo, suatu hari nanti, Pasai dah jadi sejarah, kita perlu buat kajian, mengapa setelah sekian lama kita merdeka, masih terjadi kes-kes begitu? ianya dilakukan oleh org yg ada kedudukan, SIAPA YG MENGANGKAT MEREKA? oleh itu kita perlu bermuhasabah dgn paparan slot sejarah ini, tok! dlm Quran Allah ceritakan tentang kaum add, thamud dll, ini adalah sejarah, untuk apa Allah rakamkan dlm Quran, utk umat nabi muhammad? tidak lain ialah utk kita bermuhasabah. Begitulah juga cara nak pilih pemimpin. Kalau elok pemimpin yg kita pilih, (insyaAllah) akan eloklah negara begitulah sebaliknya. Beristighfar dan bertaubatlah sebelum ajal tiba.

  6. garagaikareng said...

    Oleh kerana dlm pemerhatian aku anak-anak muda UMNO tak suka dgn masjid (bkn semua,tapi kebanyakkan melebihi 95%), hanya mai masjid bila buat program dgn tujuan nak tarik pengundi, tangkap gambar masukkan dlm akhbar, semuanya lakonan semata-mata, lepas pada tu HAMPEH, tak mai dah, Oleh itu! wahai org yg mengaku beriman,ayuh kita berganding bahu, tumbangkan REJIM BN pimpinan UMNO. Semoga cahaya ISLAM akan terpancar, INTANSURULLAHA YANSURKUM WA YUTHABBIT AQDAMAKUM (baca ikut tajwid , jgn baca rumi)

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |