PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Ulas TopBlog ? Jika ada yang 'terbakar' jangan salahkan wak !

Kelmarin, wak dihubungi oleh webmaster TRO. Wak tanya TRO tu apa? TRO ker TRIO ? Dia kata TRO tu, Top Ranking Online. Ohh..! Kalau itu tahulah wak. 1st. time dia call bro ! Lagipun wak mana la nak kenal siapa dia tu. 

Lama juga sembang-sembang dengan webmaster yang rajin buat ranking blog nih..dalam dok sembang, sempat jugak aku menibai 2-3 jurus dan 'pundek'kan longlist blog yang dia masukkan dalam carta tu kat dia. Nasib baik dia jenis 'cool' man bro, hahaha...! Jenis lubang telinga 1 hala - masuk kiri terus kuar telinga kanan. 

Rupanya untuk dia siapkan rangking mingguan tu kurang2 dia kena ambil 14 jam bro, baru siap. Mak oi..! Kalau suruh wak yang bikin, dah lama aku humbankan ke longkang. Lama..tu bro ! Jika diukur jarak masa dan perjalanan kereta dari JB dah lama sampai dan sesat banat di Pattaya, Siam sana tu bro ! Apapun wak murnikan jua usaha keras dia, sambil tunjuk tanda 'bagus', walaupun dia tak nampak.

Pagi tadi, jam 6.45 am SMS dari webmaster TRO masuk ke henfon wak. Itu tanda yang 'rangking' Terkini blog paling berpengaruh di Malaysia sudah siap dan akan diterbitkan pagi ini. Dia minta wak ulas. Ulas ikut cara wak.,katanya. Wak bagitahu dia, kalau wak ulas, boleh..tapi..bukan tak tahu, ulasan wak ni BERAPI. Apa kesian-kesian ? 

Lepas dia SMS, wak jadi pelik plak, biar betul webmaster TRO ni, ker dia salah pilih pengulas ? Mana tahu mungkin dia nak cari pengulas yang namanya Joehari kaa..sudahnya tertekan nombor henfon wak yg ada diblog albanjari.

Untuk tidak menghampakan beliau, wak maklumkan, wak cuba ulas. Maka tunggu ulasan BERAPI wak di blog lewat malam nanti. Tunggu yaa..! (sambil tunjuk tanda 'peace') Perhhh..!

1 comments:

  1. Anonymous said...

    BALAS WAK..JGN KESIAN2...WA TUNGGU WAK!!! KE..KE..KE..

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |