PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(20) Muktamar PAS - Tantawi maksud siapa? PAS Reformkah ?

Golongan ini tidak ada dalam parti, kalau ada juga itu bukan daripada golongan dalam parti, gelaran 'puak Erdogan' serta 'golongan ulama' sebenarnya diwujudkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab bagi mengeruhkan keadaan dan mengambil kesempatan mencetuskan polemik dalam parti. " - Nasrudin Tantawi



HOT : Nasrudin jelaskan siapa 'pengacau' pemilihan PAS
Ketua Pemuda PAS Nasrudin Hassan menjelaskan, beliau tidak merujuk kepada anggota atau pemimpin parti itu apabila menyebut tentang "pengacau" dalam pemilihan PAS.

"Golongan ini tidak ada dalam parti, kalau ada juga itu bukan daripada golongan dalam parti," katanya kepada Malaysiakini hari ini.

Dalam wawancara dengan Utusan Malaysia semalam, Nasrudin dilaporkan mendakwa wujudnya golongan 'pengacau' dalam pemilihan PAS kali ini yang berhasrat merosakkan parti berkenaan.

Nasruddin berkata, gelaran 'puak Erdogan' serta 'golongan ulama' sebenarnya diwujudkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab bagi mengeruhkan keadaan dan mengambil kesempatan mencetuskan polemik dalam parti.

Kenyataan itu bagaimanapun disanggah Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali.

Akhbar sama melaporkan, Mustafa berkata, beliau tidak mengetahui tentang dakwaan itu kerana proses pemilihan serta muktamar parti yang bermula sejak beberapa minggu lalu kini berjalan lancar seperti dirancang. (Mkini)

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |