PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PANAS BERAPI - zahid bohong rakyat lagi ?


" lagu yang didendangkan oleh zahid hamidi adalah lagu lama, hanya melayu bodoh dan bengap saja yang boleh terima, sebab itu umno suka orang melayu jadi bodoh selama-lamanya agar dia boleh mengekalkan kuasanya. SAYA MELAYU JATI PERAK, KETURUNAN JAWA-BUGIS - lebih redho tinggal dibawah pemerintahan bukan melayu tetapi adil menurut islam daripada tinggal dibawah kerajaan umno BN, yang telah terkenal lama dengan kezaliman, penipu, angkoh, menentang islam, mensyirikkan Allah dan penuh sifat munafik.

Nampaknya zahid terdesak dan merasa kepanasan menjelang PRU 13. Majoriti rakyat Perak masih merasakan rampasan kuasa oleh najib, zahid hamidi, zambry kader, anuar zaini dan beberapa orang lagi solah-olah baru berlaku semalam dan masih segar dalam hati kami.

Sebenarnya zahid lebih kepada menakut-nakutkan sebahagian orang melayu yang tiada bermaklumat, masakan 18/59 kerusi DAP boleh memerintah, tanpa sokongan PAS dan PKR. Kenyataan zahid ini hanya untuk mengugut, beliau berlagak pandai dan nak tunjuk lagak, tapi sebenarnya perkiraan metamatiknya tak betul.." - dolah (sumber: cenangau)

*Ulasan akan menyusul sebentar lagi..!




0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |