PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Konsert Blues Gang, Sweet Charity tangguh gara Ito akvitis PAS ?

Takut punya cerita.., mungkin kerana Ito itu aktivis PAS maka konsert 2 Raksasa iaitu Sweet Charity dan Blues Gang diarahkan oleh pihak berkuasa agar di tangguhkan ke suatu tarikh yang lain.

Gua memang peminat kedua-dua kumpulan yang top pada tahun 80an ni brader..dan memang tidak dapat dinafikan bahawa ramai dikalangan ahli Pas adalah dari kalangan mat rock-mat rock kapak zaman silam yang kini telah pun bersama-sama PAS untuk memperjuangkan islam..namun jiwa brader-brader ni still Rock bro..

Disebabkan takut dengan bayang-bayang sendiri,maka pihak berkuasa dengan tegas telah mengarahkan agar konsert ini ditangguhkan,apa yang mereka khuatiri ialah takut yang ramai dalam konsert tersebut adalah "Aktivis Bersih" yang umur mereka 40 keatas dan sudah semestinya mereka hadir siap dengan memakai baju kuning...situasi inilah yang akan menjadikan Umno dan pimpinan mereka bertambah meroyan dan sawan.

Maka konsert 2 Raksasa yang di ketuai oleh Ito sebagai penyanyi blues Gang amat ditakuti oleh Umno dan pemimpin mereka kerana beliau adalah salah seorang aktivis dari parti pembangkang yang membenci kezaliman serta penyalahguna kuasa oleh pihak pemerintah masa kini.

Untuk itu..jalan yang terbaik bagi menyelamatkan maruah Umno dan BN ialah..Tangguhkan Konsert..dan kemungkinan segala kerugian akan ditanggung oleh pihak kerajaan...Hancuss Umnooo..!! (sumber : Karat-Ejau)


3 comments:

  1. Raziq Najab said...

    kalau dah banyak buat salah tu memanglah takut, buat apa pun x kena. Bersama2lah kita humbankan UMNO/BN dalam PRU13 ini.

  2. Raziq Najab said...

    YANG BERSALAH JE YANG PENAKUT...
    SAMA2LAH KITA HUMBANKAN UMNO/BN PADA PRU13 NANTI.
    PERGI JAHANAM DENGAN UMNO!!!

  3. serenity9260 said...

    standard la tu.kita kan komunis,kristian,nazi segala bagai skang ni?


    Ni best bro!!!
    Cool Aje : Kereta Tanpa Pemandu Google Kini Sah Digunakan Dan Dijual
    Cool Aje : Kapal Mewah Alien Mendarat Di Perairan China (Foto)
    Trik Aje : Cara2 Nak Unblock Website,Premium Account Dan Pelbagai Lagi Trik
    Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |