PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX : Buat apa tu bro ? Ermm..I baru buat buah dada !

Klik untuk besarkan imej  - Mohd Ashraf Abd Aziz, 25 tahun menggemparkan negara, wajahnya terpampang di muka hadapan akhbar. Perhatikan gambar Ashraf di Harian Metro. Jika tidak mengetahui identiti sebenarnya, pasti kita menganggap dia perempuan sejati. Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohd Yazid Mustafa menolak permohonannya untuk menukar nama kepada Aleesha Farhana. Itu fakta !

Saya percaya lebih ramai lagi lelaki berperawakan bak perempuan di negara ini. Sebilangan mereka mendakwa telah menjalani pembedahan menukar jantina samada di Singapura atau Thailand. Jika pembaca melintasi Lorong Haji Taib, Kuala Lumpur, pada waktu malam, golongan sama bersidaian di tepi rumah kedai, menjaja bentuk tubuh kekadang kelihatan lebih seksi berbanding perempuan sebenar.

Mereka berbangsa Melayu, India dan Cina. Malah kini pondan Indonesia atau digelar 'bencong' di negara asal juga didapati aktif menawarkan servis seks kepada pelanggan, baca di sini. Mac 2010, sewaktu berada di Jakarta, saya bertembung bencong mabuk dan selamba cuba menggoda kru saya, klik di sini untuk membaca kisahnya.

Majoriti pondan bersifat pemalu pada waktu siang. Barangkali kerana solekan pada wajah telah dibasuh manakala coli dan g-string mereka telah dimasukkan ke dalam mesin basuh. Apapun, saya juga yakin bukan semua pondan terbabit dalam kegiatan tidak bermoral.

Pada masa sama, tidak dapat dinafikan sebilangan pondan menyerlah dalam kerjaya sebagai mak andam dan bidang kerjaya lain. Namun bilangan mereka tidak begitu ketara. Jika diperhatikan, pondan tidak gemar menggunakan nama sebenar. Mereka memilih nama kedengaran manis jika dipanggil.

Tasha, Shila dan Bella, antara nama panggilan dipilih.

"Nama I Tasha, I baru buat buah dada," ujar pondan.

Manis kedengaran ayat itu, berbanding ...

"Nama I Johari, I baru buat buah dada"

'Johari', sekadar nama dipilih secara rawak, tiada kena mengena dengan mana mana individu. Tidak hairan jika pertukaran nama itu amat penting bagi majoriti pondan. Andai dibenarkan sekali, pasti selepas ini, mahkamah akan menerima lebih banyak permintaan sama. - sumber Mazidul 


3 comments:

  1. Anonymous said...

    adakah tujuan penulis nak malukan
    ldlaki/pompuan ini?

    ingatlah ia bolih berlaku keatas keluarga kamau/keterunan kamu

  2. serenity9260 said...

    nk tuka jantina ada hati pkai tudung ag ke??nabi ngaku umat ke??jadi lembut tu tak kisah la,org bole paham lagi.smpai wat pembedahan tu bangang namenya

    1.Gol Penalti Paling Best Dalam Sejarah(Video)
    2.Tokong Yang Dibuat Daripada Botol Arak(Gambar)
    3.Nenek Dengan 700 Ekor Kucingnya

  3. wirabakti said...

    dia ingat kalau tukar jantina pakai tudung tuhan akan terima kot.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |