PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(18SX) Cerita kecil Malam Kliwon - Bomoh Power Ah Fatt !

Donat Tramp adalah seorang tua berusia 50an yang kaya. Kekayaannya bernilai jutaan dollar dan dia termasuk dalam senarai orang terkaya di dunia. Dengan kekayaannya itu, dia menjadi buruan wanita-wanita yang gilakan harta. Kebetulan, baru setahun yang lalu dia menduda menyebabkan ramai yang berani untuk mendekatinya.

Dalam banyak-banyak wanita itu, Tramp terpikat dengan seorang wanita muda bergetah berusia lewat 20an. Wanita itu dikenalinya di kelab malam tempat dia selalu melepak bersama rakan-rakan billionaire ataupun melepak bersama clientnya. Ringkasnya, wanita berkenaan adalah pekerja G.R.O di kelab malam tersebut.

Nama wanita tersebut ialah Maria Ozawa yang baru bekerja di kelab malam tersebut. Pelanggan pertama Maria adalah Tramp dan Tramp sudah memesan kepada pemilik kelab malam tersebut agar tidak membenarkan Maria dilanggan oleh pelanggan lain. Dengan kekayaannya, semestinya Tramp mampu berbuat begitu.

Lama kelamaan, Tramp benar-benar angau kepada Maria. Setiap hari dia mahu bertemu dan dilayan oleh Maria sepenuhnya. Ajakan Maria untuk berkahwin dengan mudah dia menyetujuinya.

Matlamat Maria hanyalah inginkan kekayaan Tramp. Dia tahu yang Tramp sudah tua dan dia bakal berkongsi harta dengan anak-anak Tramp kelak jika dia menjadi isteri yang sah.

Beberapa bulan selepas mereka bersetuju untuk berkahwin, maka perkahwinan besar-besaran diadakan untuk mereka berdua. Walaupun anak-anak Tramp tidak bersetuju tetapi Tramp tidak kisah itu semua. Lagipun Tramp adalah ketua dalam keluarga dan ketua dalam perniagaannya.

Seperti pasangan berkahwin yang lain, mereka melalui malam pertama mereka sejurus tamat majlis perkahwinan tersebut. Walaupun Maria adalah pekerja G.R.O kepada Tramp sebelum ini, tetapi Tramp tidak pernah diberi peluang untuk 'merasai' Maria sepanjang tempoh tersebut. Maria bijak dan licik mengelak untuk menjadi teman ranjang Tramp sebelum mereka menjadi pasangan suami isteri.

Malam pertama itu amat memuaskan buat Tramp tetapi bukan kepada Maria. Bagi Maria, Tramp sudah kekurangan tenaga dan tuttt-nya kecik sahaja. Begitulah malam-malam seterusnya yang menyebabkan Maria tidak puas dengan nafkah batinnya. Mungkin inilah akibatnya jika berkahwin disebabkan oleh nafsu semata-mata menyebabkan Maria hanya menilai Tramp dari segi hubungan ranjang mereka padahal selainnya Tramp adalah lelaki yang mengambil berat terhadap Maria.

Sewaktu Maria mengikuti kelas Gym, dia berkenalan dengan Instructor yang hensem dan sasa bernama Buragas. Maria terpikat dengannya dan menggunakan pelbagai cara untuk menggoda. Buragas pula melayan Maria dan dia sememangnya suka digoda.

Perkara ini dapat dihidu oleh Tramp. Namun, disebabkan teramat sayang kepada Maria, Tramp tidak melakukan apa-apa. Lagipun Tramp tiada bukti kukuh untuk menceraikan Maria. Jika dia menceraikan Maria sebegitu, maka yang untung hanyalah Maria kerana dia bakal mendapat hak kepada hartanya.

Atas nasihat kawan baiknya, Tramp bertemu bomoh Ah Fatt. Bomoh Ah Fatt mempunyai ilmu yang kuat hingga dapat melekatkan pasangan yang curang.

"Malam-malam, masa lu bikin kliwon sama isteli... lu lulah (ludah) satu kali sama itu isteli lu punya balang. Sebelum itu, lu kena baca ini jampi. Hafal ingat ini jampi. Saya sulah share power sama lu", kata Bomoh Ah Fatt.

"Macam mana kalau isteri saya perasan saya ludah?", tanya Tramp.

"Haiyaa! Mana moleh pelasan maaa. Lu pula-pula la buat itu skill 'nit-not nit not' sama bini lu punya", cadang Bomoh Ah Fatt.

"Ya. Macam tu mesti saya punya bini tak perasan", kata Tramp. Seperti yang diarahkan, Tramp melakukan apa yang di suruh oleh Bomoh Ah Fatt pada malam berkenaan dan Maria tidak menyedari semua itu.

Seminggu kemudian, Maria berjaya menggoda Buragas dan mengajaknya untuk melakukan skandal di atas ranjang. Itulah kali pertama mereka bakal melakukan aktiviti yang terkutuk berkenaan. Sebelum ini, mereka hanya saling rapat-merapati serta berpegang-pegangan di dalam Gym seperti ia satu tindakan yang tidak sengaja. Jika kelihatan sengaja pun, ia kelihatan seperti Buragas melakukan tugasnya menjadi instructor kepada Maria.

Dengan perancangan yang jitu, mereka menempah satu bilik hotel yang mewah. Di situlah mereka bakal melunaskan nafsu serakah sesama mereka dan mereka berjaya tanpa apa-apa kesan sampingan.

Tramp hanya menyedari perkara itu pada suatu malam sewaktu dia hendak bersenggama dengan Maria. Dia melihat ada Love-Bite pudar pada paha Maria. Melihatkan Love-Bite pudar itu, Tramp naik marah lalu menyoal siasat Maria. Pecahlah tembelang Maria yang sudah curang kepada Tramp.

"Aku ceraikan dikau dengan talak tiga!", teriak Tramp kepada Maria yang menangis teresak-esak di ruang tamu rumah bak istana mereka. Situasi itu dilihat oleh anak-anak serta menantu Tramp. Maria tidak dapat berkata apa-apa dan hanya menangis sahaja.

Sebelum di usir daripada rumah, Tramp bertanya untuk mendapatkan kepastian. "Kenapa tidak melekat?", tanya Tramp kepada Maria.

Maria terpinga-pinga dan Tramp menerangkan semuanya. Baru Maria tahu yang aktivitinya mahu berskandal sudah dihidu lama dan baru juga Maria tahu yang perangkap sudah dipasang kepadanya.

“Kenapa!?”, tanya Tramp dengan nada marah.

Dengan penuh tangisan Maria menjawab, "Sekecil-kecil tutt abang… kecil lagi Buragas punya..nak melekat macamana ? Huhuhu.."

Moral of the story : Jangan skandal dengan laki atau bini orang. Jika tidak melekat pun, mungkin boleh ditangkap basah. Jika selamat pun, itu hanya di dunia kerana di akhirat nanti balasan tetap ada kepada orang-orang yang curang kepada pasangannya.

(*) Terbitan sumber artikel asal dari blog unfiltered-madness utk ABO

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |