PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Gadis Kliwon itu memang cantik !

Siapa gadis cantik ini? Wajahnya seperti baik-baik sahaja. Memang dia ber'wajah' baik. Dia juga bukan lawan Fasha yang sendat sana-sini itu, minah gila glamor yang tahu hanya tayang bodi pakai bikini di pantai Indon.

Gadis/bini orang ini lebih baik dari si Fasha.

Tunggu eksklusif berkaitan gadis/bini orang ini di blog pada lewat petang ini. Gegar..!! Sekadar merai malam kliwon..tidak apa yaa..! Terbitan boleh dibaca pada jam 6 petang ini. - Bomoh Ah Fatt 


Malam Kliwon terus GAGAL : Sinopsis kisah benar 1 oleh MRK albanjari

Sebentar tadi(baca malam tadi) ada seorang suami datang jumpa saya mengadu sejak dia kahwin 3 bulan lepas dia belum dapat bersama(berkliwon) dengan isterinya.

Sebab utama kerana isterinya kata, dia masih sayangkan boi frenk dia dan siap bagi warning lagi benda 'tut-tut' dia itu hanya untuk boi frenk. Dan tubuhnya bukan utk mamat yang jadi suami dia yang sah sekarang ini. Isterinya selalu berkepit dengan boi frenk dia, itu yang mamat beritahu, malah siap tunjuk rakam aksi sex isterinya dengan balak dia(isterinya) dan ada gambar sekali.

(*) Bro..kalo macam itu, sampai kiamat ler tak boleh nak berkliwon. Walaupun sah jadi isteri. Ker jadahnyer punya bini macam tu? Tapi kalo dah ada bukti di'preetttt' oleh boi-frenknyer, sesyuaaii lagi ker nak dijadikan bini..huhuhu, tak rela aku. Tak tahu ler kalo suami tu jenis 'cukong', semua sapuu...!

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |