PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18sx - Kartun seksi ber'kliwon'..? Wow !!

Macam-macam ragam orang bikin majlis kahwin. Ada yang naik lori, naik sampan, naik lanca..macam-macam beb! Nasib baik tak der lagi yang usung katil masa mengarak pengantin. Kalau ada, 'tuu..dah tahap gelojoh' namanyaa..!

Dan ada juga yang kartunkan majlis kahwin. Semua jemputan dan sanak saudara yang datang meraikan majlis itu mesti kena jadi kartun. Jangan terkejut jika kita dapat lihat, ada Superman pakai 'skirt', dada pejal superhero yang pejal dalam filem dah jadi terjojol. Memang kartun !!

Robin, The Joker, Powerpuff Girls, Wonder Women, The Hulk, IronMan, Batman(pengantin), Superman, Wonder Women(pengantin).

Itu semua di Britain. Masyarakat yang maju dan terbuka kononnya, tapi tidak mustahil punya daya kreatif sekartun ini. Lepas ni pengantin di malaysia boleh la tiru plak. Malaysia kan ada CicakMan, Upin Ipin, Kampong Boy, Abun, Kluang Man, Perkasa..bla..bla..bla. Pengantin perempuan nak jadi kartun apa plak? Jangan ada yang sanggup pakai kostume Anjoulie Lavocah sudah. Boleh jatuh songkok Perkasa beb! Sebahagian foto majlis kahwin kartun lihat dibawah.



Pengantin lelaki (Batman) dan pasangannya (Wonder Women). Ganas beb !


Tema perkahwinan - Kartun ! Tapi awas tema kartun ini jika di Malaysia tak kena cara, boleh kena tangkap dan kartun-kartun akan dirampas oleh pihak berkuasa. Tak percaya..tanya Zunar !

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |