PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Adun BN mati - ada siapa boleh adjust sama Izrail ?

Tak puas hati bro..! tapi dah takde pilihan..! kena telan gak bro...! Dah banyak itu jer umur yang Tuhan boleh kasi kat Adun Kerdau, nak buat macamana kan..? Klik Sini

Ikut hati aku, kalau laa Adun kerdau tu boleh adjust sikit tempoh mati dia, bagus jugak..tapi sapa yg nak pi adjust..arwah tu kan dah mati. Lagipun sapa pulak yg eksyen sgt nak berani-berani jumpa malaikat Izrail minta agar nyawa Adun Kerdau kasi adjust bagi dia hidup lagi lama, dan jangan mati petang tadi. Huh..aku pun tak sanggup bro !!

Karmanya, jika jumpa malaikat Izrail itu tanda memang sampai ajal la tu..! Perh..lain macam plak aku tulis malam ni..nak tau ?? 

Pasal apa aku bikin dan tulis macam kat atas tu, ada benda laa aku nak citer kat sini. Lagipun masa team aku si MRK tu lalu depan pejabat Umno di Pekan Kerdau, AJK Umno tengah sibuk mesyuarat bro..! 


Meeting tengah dok jalan dan bukan biasa-biasa punya meeting tu bro..! Aku dah kerah MRK pi patah balik, ambik gambar mana tau ada rezeki kita boleh nampak 1st lady..sambil hi..hi..bye..bye ! Huh..tak boleh tahan maa..!!

Takpa esok pagi aku publishkan eksklusif mengapa aku tulis macam pesen kat atas tu. Hangpa BN, syiokk laa..noo ! Adun mati, projek mesti marii...! Kocek kembung, senanglaa hati..!!

4 comments:

  1. wartamaya said...

    Salam bro
    Mintak Mahkamah tarik balik nyawa untuk halang pilihanraya. MAhkamah Malaysia ada power .. !!!

  2. mantaro said...

    Letih juga Prk,kerana jadual DS Nizar perlu dirombak.Harap-harap biarlah berehat sebentar sebelum PRU Sarawak & Perak

  3. Unknown said...

    Setiap kali ada kematian MP atau ADUN pasti hamba rakyat dikawanan itu menikmati 'durian runtuh'.

    - yu kenyang apabila tongkang pecah.

    Rahmat besar kepada pendukun2 UMNO dan sekutunya.

  4. Putra IJ80 said...

    Mintak Mahkamah tarik balik nyawa untuk halang pilihanraya. MAhkamah Malaysia ada power .. !!

    Wak dgn Wak bergurau mcm perli Tuhan aje.

    Betul kita marah,tapi takkan sampai begitu kut.

    Jgn maree ek!

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |