PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

N.27 : PANAS BERAPI - Foto gedebe UMNO yang serupa bangkai !

Sepanduk paling sial aku tengok dijaja oleh puak UMNO lanun di Merlimau. Cilakak..! Ikut hati aku, memang berasap nak aku carut dengan otak penyokong parti lanun nih. Bodoh, bangang, kapunden, sama dengan pemimpin UMNO, perangai lanun jer yang sanggup bawak sepanduk paling celaka ni...! Memang celaka. Celakaaa...!! 

Ulamak PAS hangpa buat lagu tu, tunggu ...bala Tuhan, bagi puting beliung dan tsunami sapu bersih Melaka macam kat Aceh tu baru hangpa ada akai..! 2 ekor bangkai yang dok pegang kayu tu, siap la lu..jumpa mamat bangkai tu, jangan tunggu lama, sepak terajang biar muntah biru dalam longkang. Tujer layanan terbaik untuk bangkai-bangkai lanun nih. Ada akal letak kat pelir. 


Gambar ini dibawa oleh penyokong UMNO semasa penaman calon di Merlimau, disini kita boleh melihat betapa keji & kotornya cara UMNO berpolitik. Dan inilah yang diajar oleh pemimpin UMNO mereka. Dengar kata, calon BN itu juga hebat tarbiyyahnya dari menteri agamanyadi melaka, hoi..pi tarbiyyah dulu puak hang yang 'lanun' macam tu sebelum nak sengih-sengih mintak undi kat orang kampung.  Lanunnn...!! Agaknya itu ker yg ali ketam ajarkan kepada penyokongnya ?


Gambar yang memburukkan TGNA & DSAI ini langsung tak boleh diterima akal yang bersih kecuali manusia-manusia yang berakal seperti haiwan dan berfikiran bangsat sahaja yang boleh menerima apabila seorang Ulama' dihina sedemikian rupa.

Subhanallah, memang puak lanun, puak paling jahat dimuka bumi ini., mampuih hangpa...UMNO lanun ! 
Foto dipetik dari blog Naim Nikmat.


18 comments:

  1. Anonymous said...

    Subhanallah..........

  2. Anonymous said...

    Masya Allah, malunya saya jadi orang Melaka. Saya mohon petugas PAS minta SPR halang poster ini ditayangkan. Kalau saudara Anwar boleh tahan lagi, ini TGNA ! Tolonglahhh, saya takut takut nanti Jasin ditimpa bala lagi sekali. Mak saya ada kat kampung tu sensorang. Kalau tuan tuan masih ingat, ribut ganas melanda ketika bulan ramadhan di pasar ramadhan Jasin tahun lepas. Ia berlaku tidak lama selepas Ali Ketam umumkan nak buat sekolah budak hamil di Jasin. Mungkin ada kaitan.

    Perantau Selatan

  3. pokku(putrajaya) said...

    Baso jenih natang...wakpo tok mari lah kota bahru gambar tu...kalu tok kena pijak lori taik puok2 ni...cilakak lebih dari natang babi...bertaubatlah boh sebelum ajal...baso jenih natang senggothi ni...buat bendo hok bodoh janghelah dok hino ulamak boh, kalu gambar ore lain tak apo boh, ni gambar tok guru yang memperjuangkan Islam boh...cilakoooooo lu bohhh!

  4. orgbiasa said...

    Salam Wak..
    Mintak izin amik gambo 2 ekor anak babi yang pengang sepanduk nih...

  5. otaklunyai said...

    ALHAMDULILLAH!!! Semoga Allah S.W.T., membalikkan segala fitnah itu keatas diri mereka..

  6. Anonymous said...

    Apakah perasaan si pembuat dan sipembawa banner itu? Gembira atau suka? Yang pasti setiap yg terlibat akan di pertanggungjawabkan di Padang Mahsyar nanti. Di dunia buatlah semahu2nya, mungkin keran sekupang dua imbuhan lupa segala2nya.

  7. Anonymous said...

    semoga Allah menghapuskan riwayat UMNGOK dan semua kejahatan mereka yg sudah tidak berbatas itu........

    KEHINAAN sebenarnya adalah pempinan umngok yg membisu dan redho dgn kelaku perangai pencacai mereka.....

    ulamak mereka adalah 'syaitsn bisu' yg tidak berani menegur hal-hal begini...........

    segala kejahatan adalah dari umngok sendiri...........

  8. garagaikareng said...

    Astaghfirullahal azim, ini sudah malampau, aku berdoa agar Allah melaknat kpd org yg mencipta, mengusung dan mengiakan gambar tersebut, aku juga berdoa sebagaimana nabi berdoa akan kemusnahan abu jahal. amin. Beristighfar dan bertaubatlah sebelum ajal tiba.

  9. Anonymous said...

    ya allah,kau beri kan lah balasan yang segera kapada dua orang yang memegang kain rentang yang menghina tuan guru dan ISLAM ada nya .Hanya kerana imbohan kecil tergamak berbuat demikian.Kesian mak bapak mereka.

  10. Anonymous said...

    ya allah,kau beri kan lah balasan yang segera kapada dua orang yang memegang kain rentang yang menghina tuan guru dan ISLAM ada nya .Hanya kerana imbohan kecil tergamak berbuat demikian.Kesian mak bapak mereka.

  11. Anonymous said...

    orang PAS jgn marah....budaya ini adalah yg dicetuskan oleh geng PAS dan PKR terlebih dahulu...sekang kena sendiri kat muko hang pa ...baru tahu rasa apo....banyak lagi gambo Tun M yg puak PKR dan PAS telah putar belitkan sebelum ni yg menghina tun M tapi puak BN relax jer...kena kat PAS...meraung pulak..apa ada hal bro!!!

  12. Anonymous said...

    SPR mesti buat tak tahu le kes ini, sebab SPR tu sebahagian dari BN! So... tiada siapa yang akan ambil tindakan, walaupun oleh pihak polis, sebab polis pun sokong BN! mhkamah pun tak kisah, sebab hakim pun BN bayar gaji....Wajib sokong BN punya!

  13. Anonymous said...

    pastu nnt claim kata tak kenang budi sbb nak lawan kerajaan.. akai tarak.. open minded la wei.. duit tu pun bukan BN punye.. duit yg diamanahkan kepada kerajaan yg memerintah.. reti tak beza parti dgn kerajaan.. ni la dia bila dah bersarang 53 tahun dlm kepala, tak reti nak beza antara kerajaan dgn parti.. asal kerajaan je, diorg ingat BN.. ceh... - Neo

  14. Mat berok said...

    anon 3:16
    cilaka pukima betul org pencacai umnogok,luu makan RM:50.00 hanya sehari saja,yg pukima babi luu sangup mencacai ini kerana luu sangup diLaknat Allah,seluruh ulama pakatan pas memohon agar luu digilakan nanti,luu jgn main soal ini,nanti cilaka badan....sejahat2 waa masih respek org tua ulama.....lu tunggu aja waa akan cari luu punya lubang pukima...

  15. azmie said...

    carutkan je wak. aku hari2 mencarutkan ameno babi pukimak haram jadah ni

  16. Anonymous said...

    Takpe ,insyAllah,tunggule dlm 40 hari ni,insyAllah kalu si pembuat dan si pembawa itu mengaku ISLAM n kalu TGNA N DSAI tak memaafkan,InsyAllah Allah AKAN byr cash dgn fitnah yg tak bertamadun ini,jgn2 satu jasin yng hancur sama!Klau tak takutkn ALLAH n syirik,dah siap beruk 2 ekor tu!aku gantung kat dahi! jab je lah biar jdi pengajaran n insaf.kalu le beruk nmcm ni tau erti taubat n insaf.

  17. 1 malaysia said...

    kalu dah mcm tu wat pa nak minta komen?poorah,buang masa aku je.

  18. Anonymous said...

    mmg dasar bangsat umngok bongok jahanam nih! ulama dipersendakan smpi cmtuh skali.. kalo aku ada time tuhh.. aku rodok perut sekor2 ngan kerambit jawa aku nihh! mmg mcm jahanam! tggu la balasan ALLAH! -The Helix-

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |