PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

N.28 : PANAS BERAPI - Anggota Polis dah mula tension ?

Prasarana MARTEK (Markas Taktikal)  masih belum siap. Anggota polis yang bertugas sudah mula merungut. Katil dan tilam dah sampai. Tapi dinding blok penginapan anggota yang bertugas masih belum ada. Kesian polis. Gelandangan depa tidur.

Dah macam petugas parti PAS pulak. Tapi bagi jamaah PAS itu perkara biasa. Hari ini, kompleks MARTEK masih belum siap-siap lagi. Secara tidak langsung, hal ini telah memberi tekanan emosi kepada anggota polis di DUN Kerdau.

Pasai apa KDN buat macam tu kat Kerdau ? Sapa bos KDN ? Minta beri pencerahan bro? Foto Martek yang diambil oleh blogger MRK albanjari@Kerdau.


0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |