PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

N.28 | PANAS BERAPI edisi pagi - Siapa buntat ? buntat ker bantat ?

Ketakutan BN/UMNO di Kerdau dah sampai tahap macam watak Husin takutkan Hantu Mak Limah balik rumah. Hoi..tak jantan ler main cabut-cabut bendera, buang-buang banner, billboard yang PAS pasang di PRK ni. Tak kan nak tuduh orang parti KITA kot buat kerja bangang ni di Kerdau? Siapa tak hangin bro, berpuluh2 bendera dan banner telah hilang dari tempat asalnya, sedangkan baru awal pagi tadi dipasangkan disitu. Pasang/pacak subuh, pukul 8 pagi dah hilang. Sial macam gomo.

Sumber yang sampai pada pagi ini, jelas menunjukkan bahawa usaha-usaha sabotaj pihak yang mungkin didalangi oleh parti ustaz buntat, semakin kurang ajar, dan memang patut nak kena ajar. SPR kena tambah lebih banyak pemantau pilihanraya lagi bro !

Pemimpin BN pula semakin bangang di Kerdau. Gila dan tololnya makin terserlah sejak semalam lagi. Dari MB sampai lah ke ustaz buntat tu sendiri. Katanya, semua masjid dan surau, ustaz buntat dah habis buat tazkirah di Kerdau. Takkan kerja-kerja bangang ni ustaz buntat tak maklumkan ia salah dari akhlak islam. Atau inilah akhlak islam umno yang ustaz buntat ajarkan dan mahu dibawa ke Kerdau? Jika itu macam..memang elok di campak saja calon@ustaz buntat ni ke Sg. Pahang, supaya buntat terus jadi buntal. jangan pulak ada yang pi pancing buntal plak, buat masak tempoyak !



Dimaklumkan jua pada pagi ini ke pengetahuan kami disini, bahawa terdapat 200 petugas khas yang 'aneh' telah dihantar ke Kerdau yang kononnya dihantar bagi 'membantu' dan 'berkerja' di pihak PAS. Sedangkan semua yang datang itu langsung tidka dikenali oleh jemaah, hatta bukan ahli PAS pun. Siapa mereka yang kini telah dan sedang menyusup masuk ? Bila diselidiki, tiba-tiba saja pasukan ini hilang dari tugas. Hoi..! sekali lagi lu orang tunjuk muka dan nak jadi spy, memang barai kami kerjakan. Nak tahu apa yg kami nak buat, masuk ler sekali ? Ada berani ?

Kejap lagi, aku nak bom bab hutang negeri yang denan sangkut kata itu perkara biasa. Hoi..luncai Pahang, tunggu hang ! Hutang 2.17 billion tu perkara biasa ? Apa punya tolol mb cap UMNO nih..!


(-) Posting berkaitan Hutang 2.17 Billion - CILI BERAPI : baca sini

(*) Buntat ker pantat ?

5 comments:

  1. garagaikareng said...

    Betul la dia kata hutang 2.17 bilion tu perkara biasa wak, pasai yg hutang tu negeri bukan dia wak, yang bangang dan tolol pengundi yg bagi depa menang, dok asyik kena tipu dgn pemimpin UMNO pun depa boleh tesengih lagi kata pemimpin depa tu baguih, pada hal depa yg undi tu la jugak nak kena bayak macam-macam cukai pasai nak bayak hutang berbilion tu. Akai letak bawah tapak kaki, tak reti nak pikiaq.

  2. indah.com said...

    sapa dia ustat buntat. kasi tendang satu kali.sentiasa sokong pas

  3. bunbinban said...

    hasil provokasi Datuk Tan aminuddin ketika dia hadir di satu majlis anjuran TEKUN. Dia yg cabar penduduk J 23 utk cabut bendera yg bukan bendera BN. Dia juga telah mengeluarkan 'fatwa' sesiapa yg menentang kerajaan maka mereka itu tidak layak lahir ke dunia. Korang nak berzina, minum arak, berjudi no hal as long as korang tak menentang kerajaan, maka korang layak la di lahir dan hidup di muka bumi milik 'UMNO' ini. Celaka haram jadah punya wakil rakyat UMNO ni.

  4. azmie said...

    ustarszz fail azhar tu wak. tu yg prangai mereng

  5. ibnmustaffa said...

    Wak, silakan gunakan hamba punya artikel utk belasah denan sempit ni. Cap ayam betul mb tak sedar diri ni.

    Ni alamat dia; http://ibnmustaffa.blogspot.com/2011/03/berlagak-nkau-ye-denan-sempit-hah-jawab.html

    tak perlu bayar, tak perlu apa. Gunalah mcm ne nakguna pun, nak ubah ayat lg power ke, hamba benarkan. Yg penting denan sempit tersungkurrrr!!!!!

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |