PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX - Hanya RM18, anda mampu punya isteri cantik ! Wow !!

Nikah Siri. Itu panggilan yang lunak disebut. Nikah ini halal. Tapi tak perlu belanja besar, cukup RM18 saja, anda bisa punya bini yang muda lagi cantik. Pingin yaa...!! Jika punya keinginan itu, hubungi saja Abang Bakaq. Dia bilang pakej nikah ini jadi pilihan lelaki Malaysia kini. Kerna ia murah, cepat dan selamat dilakukan.

Yang penting sediakan saja 'orang tengah' yang bisa carikan gadis di kawasan Sambas. Sambas tu dimana wak ? Kalimantan, Indonesia..bukan di Melaka yaa ! Biarpun jauh di pendalaman, desa itu memang popular kerana warga gadisnya cantik-cantik dan gebu. 

Malah kerana kedudukan geografinya yang jauh dari kota, maka gadis kampung itu, layanan yang diberikan mereka sangat baik, malah kehidupan desa itu menyebabkan mereka bisa berdikari, taat pada suami serta boleh dipercayai.

Ringkasnya, hantaran serendah RM18. Mas Kahwin tidak ditetapkan. Majlis nikah kenduri diadakan di surau atau rumah keluarga. Bayaran orang tengah antara RM1 ribu ke RM2 ribu. Calon isteri masih dara, cantik, putih melepak. Apa lagi bro..jom ke Sambas !! Berbaloi-baloi bro..!!


5 comments:

  1. Anonymous said...

    Ada orang tengah ke....takkan Rahim Tamby kut. kalau dia borong kemungkinan juga.

  2. Aa said...

    Ish nak nak

  3. cucukerinci said...

    Tuan albanjari kena pi dulu....tapi jgn bagi tau dgn saleh yaacub ya...dia dh cukup kuota....

  4. pokku(putrajaya) said...

    wak tokleh g,takutnyo xbalik... bahaya boh...dekat2 PRU13 ni wak...takut hilang undi PAS drp wak albanjari....kahkahkah..Takbirrr!

  5. Anonymous said...

    Wak, perlu ke bawa PL SUPERGEL sama kalau mau pergi ke sambas?

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |