PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PANAS BERAPI : Umno kata Anwar serupa gam pada PR !

" Orang umno kata Anwar ini macam gam pada PR. Anwar lah yang menyebabkan DAP,PKR,PAS melekat kuat. Sebab tu dia perlu ditamatkan - dollah yankee

Kurang ajar punya gurkah politik yang sorang nie.. ada kaa dia kutuk Anwar Ibrahim, dia kata "siapa punya kot cendoi Anwar sudah pinjam daa..??!". Memang Anwar sudah nampak kurus banyak, pipinya pula ada nampak macam 'melebeh'(nampak jatuh) sikit. Jadi bila dia pakai kot, memang nampak macam 'kot cendoi', nampak macam itu kot pinjam.

Gurkah-gurkah politik di'port' tak boleh nak salahkan dia. Anwar sekarang ni terlalu sibuk, 'super busy' kata orang putih. Terpaksa berlari ke-sana-sini, ke-atas ke-bawah, ke-kiri ke-kanan semenjak isu fitnah aksi seks video klip itu disebarkan.

'Lawan tetap lawan' ... itu yang buatkan kehidupan politik Anwar cukup-cukup sibuk, turun-naik padang berceramah. Tiap-tiap hari, tiap-tiap malam di tempat dan di negeri yang berlainan, untuk mempertahankan dirinya dan Pakatan Rakyat yang tiap-tiap hari diserang BN/umno melalui Utusan Malaysia melalui TV.

Pada satu ketika dulu Utusan Malaysia ni hari-hari meng'hisap', me'ngulum' konek Anwar.

Apa yang menariknya ialah, cakap lah dimana Anwar akan berada malam ni, dimana Anwar akan berceramah malam ni, rakyat tetap berduyun-duyun akan datang, akan tunggu Anwar nak dengar dia bercakap.



Dan kini Utusan sudah kurang kulum konek Anwar sudaa..pasal ada orang baru pulak yang kulum Utusan. Tengok v-tee macam gampang ini dibawah.



1 comments:

  1. marauhirang said...

    Aku suka ngan baju hitam tu..tapi untuk geli-geli je..hehehehe

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |