PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(23) Muktamar PAS - Betul ker ada tag Media untuk blogger ?

albanjari | Kg. Milah
Hari ini team yang semuanya blogger akan meninggalkan ayam itik, reban segala ke Melewar. 4 blogger PAS akan gerak lewat pagi ini. Aku cakap jangan lupa bawa ubat nyamuk. Lu orang bukan tidur hotel macam ramai calon-calon dan pimpinan parti. Lu orang hanya blogger nyamuk. So ubat nyamuk dan nyamuk itu kan ker sahabat lu dari dulu. Jangan macam-macam ! Tidur surau atau mana yang sempat. Jangan banyak songeh macam UMNO ! Baru kena gigit nyamuk 3 ekor, dah bising di blog. Apa barang !!

Awal lu gerak bro ? Kena awal ler..! Kita pergi bukan naik 'jet', tapi naik bas ! Aku harap bas yang bawak kami, jangan pulak nak test pi langgar divider ker apa? Jangan jadi celaka macam kerajaan BN tu ! Faham ? Semalam aku call, tag media budak shahir tu dah sediakan. Jangan lupa pakai, nanti 'bonzer' muktamar tak bagi masuk ke dewan, meroyan lu pulak. Maki berkajang-kajang kat blog kata, bonzer muktamar PAS tak mesra blogger!

krew : Bos..tiket bas dah beli ker belum?
boss : Errr..belum lagi..nanti sampai Hentian Ekspress tu kita beli la! Pasal ?
krew : err..kalo tiket bas tak der camne bos?
boss : Kita naik lori ikan malam ni..!
krew : Perhhh..!



Gila punya semangat nak gi muktamar bro! Tapi banner muktamar langsung tak semangat nak tengok. Macam banner program belia 4B jer aku tengok depan jalan tu! Orang kata..feel tak dak! Tapi orang PAS kata, apa ada pada banner, yang penting kita TAWAN Putrajaya! Hoi..aku nak gelak nih..KAH...KAH..KAH !


Semalam buat tag media, nama wartawan pun silap. hari ni pasang banner..alahai punya ler ciput..! Tak paa..hati mau kental bro..! Mesti ada mau tawan itu putrajaya ! Harap tok haji bunga jangan gelak berdekah-dekah tengok banner nih..! 

Blogger sisibukit bilang, " banner muktamar PAS di persimpangan Greenwood,Taman Melewar terlalu kecil . Seolah-olah membuat publisiti hangat-hangat tahi ayam. Urusetia publisiti kena lebih kreatif dan lebih bersikap terbuka. Semuanya sesuai dengan kita PAS hendak menggantikan UMNO. Kita harap esok sudah berubah lebih menarik dan ceria menyambut perwakilan dan pemerhati..", (sumber)

1 comments:

  1. anakmuaallaf said...

    As Salam..
    hang pa ni banyak komplen sungguh..Kak Leha di muktamar muslimat pun mcm tu la juga...Tang mana tak kena tak tau...

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |