PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX - Mati ketika sedang 'menikmati' cinta !

Jika mahu di kata mati 'tragik', juga boleh disebut begitu. " Malang tidak berbau ", tapi malang yang menimpa pasangan ini penuh dengan macam-macam bau. Kadang terbau straberi, kadang juga terbau asam katok, juga kadang-kadang terbau sup gearbox..arghhh macam-macam la hang !

Susah mahu aku bayangkan, apa ker jadahnya teman wanitanya nak sangat duduk atas riba boiprenk dia, dan aku juga tidak dapat meng'setan'kan sebentar kepala hotakku dalam posisi mana awek ni sedang beraksi. Namun dengan berat lebih 136 kg itu bukan lagi satu kegiatan 'percintaan' yang selamat, itu sudah boleh membunuh lelaki kurus bro !

Dan benarlah, boiprenk dia mati kerana awek dia duduk diatas perutnya. Ahhh !! 136 kg tu dah sama dengan 2 guni jaloq padi baru tuai dan kalo dalam imperialnya lebih 2 pikul bro ! Nasib boiprenk dia yg hanya seberat 54 kg, tidak mampu diselamatkan lagi, mati kerna sesak nafas dan tak boleh nak bernafas. Fuhhh..!! Boleh tak hangpa jangan pi bayangkan macam-macam ?

Cerita lanjut baca dibawah.



She said's : "I just want to say that I am sincerely sorry about this situation. I wish I could take it back."

Polis Cleveland, ibu kota Ohio, AS, mengatakan bahawa si wanita yang bernama Mia Landingham dan Mikal Middleston-Bey sudah memiliki tiga anak. Mereka terlibat pertengkaran pada Ogos lalu. Di tengah adu mulut yang terjadi, Landingham menduduki kekasihnya yang berbobot 54.4 kilogram atau kurang dari setengah berat badan Landingham.

Peguam Landingham mengatakan bahawa terdakwa telah mengalami kekerasan dalam rumah tangga dalam waktu lama. Dia meminta hakim, Carolyn Friedland, untuk mempertimbangkan hal tersebut. Selain itu, terdakwa juga tak memiliki catatan kriminal. Landingham kemudian dihukum percubaan tiga tahun dan 100 hari kerja sosial. Vonis itu lebih ringan dari tuntutan lima tahun penjara. Dengan vonis hukuman percobaan, Landingham segera bebas dari penjara.

Hukuman dijatuhkan setelah Landingham mengaku bersalah kerana menyebabkan kematian atas diri seseorang. Dia mengaku menyesal menggencet ayah dari ketiga anaknya. “Saya sangat menyesal. Seandainya saya bisa memutar balik waktu,” kata Landingham, seperti dimuat news.com.au. Namun, penyesalan Landingham tak meredakan amarah keluarga korban. “Saya ingin kamu tahu, kau telah menyakiti kami dengan membuat Mikal pergi,” kata ibu tiri korban, Sharon Phillips, kepada terdakwa.

Keluarga korban juga kecewa kerana Landingham hanya dihukum percubaan. “Tidak ada keadilan di sini,” kata mereka. - sumber indah.com

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |