PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Umi Habisdaa vs. Umi Hafilda ?

Cabaran Debat DSA Ibrahim terhadap Pak Najib menyebabkan PM 1 Malaysia tersebut mengelabah "Beruk". Apa tidaknya pelbagai isu dan salah guna kuasa dalam jangka masa 2 tahun ini yang menyebabkan beliau takut "Tokak" yang cuba disorok akan terbuka dan menyebabkan baunya akan dihidu oleh rakyat di negara ini.

Terkini...Wanita "Haprak" Umi Habisdaaa,... menjadi talian hayat Pak Najib untuk berdepan dengan cabaran Anwar tersebut. Wanita yang tiada akhlak ini memang sesuailah dijadikan "Barua" oleh Pak Najib untuk menepis cabaran DSA Ibrahim dalam isu debat. Akhirnya nanti surat khabar "Haprak" Umno akan memutarbelitkan isu dengan mengatakan DSA Ibrahim takut untuk berdebat dengan Umi Habisdaaa..

Maka hilanglah cerita cabaran debat Anwar dengan Pak Najib,la ntas terselamatlah Najib Mongolia ini dari menjadi bahan tertawa masyarakat kalau beliau tewas dalam debat tersebut. Inilah perancangan APCO yang menjadi perunding dalam pemerintahan Najib bagaimana untuk "Swing" isu yang akan memakan dan memalukan Najib Mongolia ini. (E-Karat Hijau)

3 comments:

  1. Anonymous said...

    Mengapa ramai VIP politik sekarang suka mendekati perempuan seperti ini, dan dimana letaknya pegangan kamu seorang Islam ?. Paria sangat ke UMNO ni. Kami sekeluarga bukan penyokong UMNO tetapi sejak 1955 keluarga kami tidak gagal mengundi UMNO. Jangan disebabkan betina ini menjadikan UMNO lebih haprak lagi sekarang. Banyak lagi kerja yang perlu dibuat oleh YB dari memikirkan sex, sex dan sex. Memang kamu semuanya maniak sex.

  2. waksab said...

    wak kena baca ni jugak..baru la..habisda...
    http://blogtamingsari.blogspot.com/2011/01/ummi-hafilda-srikandi-bakal-penyelamat.html

  3. Anonymous said...

    sebab itu vip politik dan bos2 atasan inginkan rakyat tersiksa nak makan pun susah apatah lagi nak bermewah2 zaman pemeritahan sekarang,mereka syok dan senang hati melihat rakyat dibuat menghamba diri pada mereka boleh buat apa saya,itulah kuasa mereka,tapi dlm hal ini saya ucapkan syabas pada pengundi2 umnogok/BN yg telah memberimandat kpd pukima2 ini utk menarajui negara,KALAU BOLEH PRU13 NANTI `UNDILAH BARISAN NASIONAL LAGI,apatidaknya kes kangkang mcmni biasa buat mereka,kalau mereka masih berkuasa,bukan kata anak dara,mak nenek sidara pun mereka kangkang.....HIDUP BN...

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |