PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Gusar dan goyah, PRU13 mungkin september 2012 ?

Tiada kata secantik apa yang dilihat oleh mata. Tapi pandangan LGE dalam hal pembebasan DSAI, menongkah kebiasaan pandangan tentang tarikh PRU13. 

Setiausaha agung DAP Lim Guan Eng berkata pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada pertuduhan liwat tidak akan menyaksikan pembubaran parilimen bagi membolehkan pilihan raya umum dalam masa terdekat ini.

"Bagi saya, pilihan raya awal bermaksud mereka mahu ia diadakan pada Mac. Bagaimanapun, saya tidak fikir bahawa ia akan diadakan pada Mac tetapi sebaliknya pada bulan Jun atau September," - APA MACAM bro ? 

Sekadar kemungkinan dan pandangan, jika foto dibawah diambil peduli - gerun najib dan pocong-pocong umnuu bisa buat hati jadi sempottttt lagi !! Kredit foto dari berbagai sumber FB












Ceramah Perdana Pembebasan DSAI 901 di Tapak Expo Seberang Jaya, Pulau Pinang. Ribuan rakyat hadir.

1 comments:

  1. ibnmustaffa said...

    Bahaya bro menggunakan indikator berapa ramainya org dengar ceramah. Nanti jadi macam 99. Sakit hati bro.... Utk naikkan semangat buat kojo takpe..

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |