PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Puteri Umno mana yang 'main' lancau tu ?

Gempar lagi..! Kemelut skandal dan seks. Belum reda isu Robengah,  kes 10 perempuan dikangkang, Soi Lek, kini puteri Umno pula ambil tempat. Wow ! Gelandangan sungguh puak-puak toghut sekarang ini. Enak saja di'tut-tut' dan men'tut-tut'. 

Kali ini Sidang Men'tut-tut' (baca seks la tu..) berkumandang syiokkk di Pulau Mabul, macam sebutan Sabul saja..hahaha..!! 


Apa macam ? Pihak UMNO kena jelaskan segera...ada betul kah ? Adengan syiokkk itu sedang dan telah berlaku..? Pokok tak akan begoyang, jika tiada angin yang bertiup. Baca laporan dari Sabahkini.net dibawah. PANASSS..!

KL 15 Jan 11: Skandal Seks yang melibatkan pemimpin UMNO kembali membadai UMNO Sabah apabila Ketua Puteri UMNO di Pantai Timur Sabah dikatakan sedang ligat bercinta dengan suami orang. Demikian dilaporkan oleh sabahkini semalam.

Menurut blog itu, seorang ahli Puteri UMNO yang tidak mahu namanya didedahkan telah meminta bantuan Sabahkini.net supaya dapat menyelamatkan pergerakan itu daripada skandal seks yang sedang melanda mereka dan bakal menjahamkan masa hadapan perjuangan Puteri UMNO kerana Ketua mereka terlibat dengan cinta terlarang.

“Kami tidak mahu skandal di Kudat yang merebak ke Lahad Datu kini singgah di tempat kami. Kami kasihan isteri kekasih Ketua kami yang sedang sarat mengandung tetapi suaminya bermain kayu tiga,” ujar Puteri UMNO berkenaan.

Menurut Puteri UMNO itu, Ketua Puteri dan kekasihnya, seorang pegawai kanan kerajaan telah bercuti di Pulau Mabul baru-baru ini bagi melepaskan perasaan rindu rendam mereka, tanpa segan silu menjalinkan hubungan cinta terlarang.

Sabahkini.net juga turut membuat intipan dan mendapati kesahihan percintaan mereka berdua, sehingga pegawai itu tidak segan silu menghubungi Ketua Puteri berkenaan di hadapan isterinya sendiri melalui SMS

2 comments:

  1. Anonymous said...

    Xde bukti pon...hahahha...bosan la blog ko...citer je lbih...isinye xde..albanjari aljuburi...dua2 pon cakap lebih..name pon nak sama

  2. Anonymous said...

    ahahhahah!! ko lagi bodo laaa..tak reti baca ker albanjari dgn aljuburi..ni mesti mak ko pernah kena blasah jubur dgn bangla..tu sebab ko suka merapu cam keling dalam blog org..kesian kesian..ahahahah

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |