PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX Blockbuster PANAS BERAPI : Video mesti tonton ! Pecah punggung !!

Video adegan seks - Gara-gara projek saypol hampir melingkop, maka keluarlah video panas ala-ala 'katrina', nak tonton video ada kat bawah, tontonan anda dibawah tanggungjawab sendiri. Plan B..plan B! Gila punya kerja..! Direktor mana yang bikin itu film aarr...? Jangan pulak kata Bob Lokman yang bikin? Memang sah nak kena 'pangkung' kepala lu !

The conspiracy part 2, tersebut telah  ditayangkan untuk tontonan pihak media pagi ini di Hotel Seri Carcosa Negara di ibunegara. Artikel berkaitan DI SINI dan DI SINI





wak takde video lucah tu, tapi kalau nak tengok video ni...memang sangat bagus untuk kesihatan. Tengok video seks tu syiokk ker? Satu lagi fItnah melanda. Satu lagi konspirasi. Menghairankan polis tidak menyerbu mereka yang menyimpan dan menayang filem lucah itu. Laporan polis tidak dibuat.

Polis tidak mengeluarkan kenyataan. Kita pun hairan buat pula di hotel mewah.Mereka yang tonton tidak diambil tindakan.Mahkamah pula tidak membuat keputusan siapa yang boleh menonton.

Klip video tersebut ditayangkan untuk tontonan pihak media pagi ini di hotel Seri Carcosa Negara di ibunegara. Wartawan menonton video selama 20 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan.

Rakaman bertarikh 21 Februari yang berdurasi selama 30 minit itu dikatakan menunjukkan aksi-aksi seks Ahli Parlimen berprofail tinggi berkenaan dari pelbagai sudut yang jelas menampakkan wajah beliau bersama wanita terbabit yang dipercayai seorang pelacur.

Jadi malam ini kebetulan terdapat ceramah penerangan,kita dengar apa kata pimpinan PR. Dijadualkan YB Saifuddin Nasution,SU PKR akan hadir memberi penerangan.Ceramah bertempat di Pejabat PKR Cabang Bukit Gantang pada hari ini 21 Mac .Tak jauh dekat Taman Molek,Simpang Taiping.

Ceramah bermula 9.30 malam.Sebagai tanda sokongan kita kepada DS Anwar,kita hadir beramai-ramai.Jom malam ini jumpa YB Saifuddin Nasution.(sisi bukit)

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |