PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX : Pakai tiub tak pakai tiub, yang penting 'nasi lemak' kena bagi nampak!

“Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang,”

Bengong ! Cakap jer laa..kat belakang lu tu tak der 'nasi lemak'. Sapa nak stim tengok ! Tapi kalau pakai mcm tu, memang lu cepat top. sampai lu punya family tumpang top.

Pelakon Miera Leyana memohon maaf kepada semua pihak atas kesilapannya mengenakan pakaian seksi sehingga menampakkan sedikit sisi buah dadanya.

Artikel kelmarin DI SINI. Meriah puak agama UMNO marah, pasal bab aurat. Kalau dah macam ni pun nak lembut-lembut lagi ker nak bagi hujah suruh tutup aurat? Patut ler Puteri UMNO ramai yang tak tutup aurat, dakwah berhemah dan lembut 40 ularmak muda masuk UMNO nampaknya masih belum berupaya mengubah apa-apa. Mungkin mereka perlukan 54 tahun lagi tu. 53 tahun dakwah UMNO yang sudah berlalu itu belum cukup untuk UMNO buka mulut HARAMkan pendedahan aurat dikalangan wanitanya di dalam parti UMNO. Itu yang gomo kata UMNO itu parti islam ? Pundekkkk...!!


Puteri UMNO yang tutup aurat seperti dalam gambar(diatas) memang aku puji. 




0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |