PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX BERAPI : BIG SHOW - Yukk..tonton video blue 'cute tari' di sini

Amaran : Tontonan ini hanya terbatas untuk orang awam yang berumur 18 tahun keatas. 
Maaf yaa pak ! Klip ini ditontonkan tanpa butuh apa-apa penghasilan yaa..! Sama makna sama Bapak Menteri Malaysia bilang, jika tidak bermotif keuntungan, bisa ajaa ditontoni publik..lorr..pagi ini sambil 'dingin-dingin' nungguin matahari, kita panaskan mata sendiri yukk..dengan filem paling hangat di kontinya Cute Tari.

Buat ibu-ibu, jangan terus bengkeng sama pria-pria yang ganteng mahu nonton. Lorr...jangan 'coba-coba  bilang tontonan ini 'HARAM' yaa..! Sekarang ia sudah HALAL. Enggak percaya ? Tanya saja sama itu Bapak Nazri. Kamu lorr..betul-betul buat aku, jadi...arghhh ! I love you sama kamu ! Yurk..mau diciumi di mana yaa ? Butuh bangat nihh...aku ! Layan aja videonya dibawah.. 





0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |