PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX PANAS BERAPI - Video adegan seks : Buncit macam ni ker?

Ada macam ni ker..buncitnyer bro? Ker..buncit lagi ! Hadoi..apa hal nak buncit-buncit plak? Yang buncit tu selalu perempuan lepas kena 'tut-tutttt..', ini dah terbalik..jantan pulak yg buncit? Tak kan ambik nafas untuk 'tikam-menikam' sampai perut jadi boncit dengan angin? Lawak gilaa beb! Aku rasa soi leck mesti gelak guling-guling. Kah..kah..kah !

Donia-donia ! Apa nak jadi donia akhir zaman sekarang! Kisah hangat yang berlegar bilang ia lebih hebat dari video ariel. Huhuhu. Tapi hairan plak, rakaman tahap HD ni boleh ker dapat hanya dgn teknik rakaman sulit? 

Kononnya orang yang menemui video tersebut, dikenali sebagai Datuk T, beliau terjumpa rakaman videoklip itu selepas disuruh oleh pemimpin pembangkang itu untuk naik ke bilik hotelnya bagi mengambil jam beliau yang tertinggal. Dalam mecari jam tersebut, beliau terjumpa alat perakam video itu yang mengandungi adegan seks pemimpin tersebut.

Videoklip itu mengambil masa beberapa minit, dengan segmen pertama menunjukkan pemimpin tersebut memasuki bilik hotel berkenaan dengan seorang wanita (disyaki seorang pelacur Cina) diiringi dengan seorang lelaki. Segmen kedua menunjukkan pemimpin tersebut diberi seks oral oleh wanita muda itu. Ini diikuti pula dengan segmen adengan "menyudu" dalam pelbagai posisi sehingga "tembakan ke muka wanita tersebut". Segmen akhir menunjukkan pemimpin itu ke bilik sebelah kemungkinannya tandas. Keseluruhan adengan mengambil masa dalam 17 minit.

Kata seorang rakan yang menonton videoklip tersebut, "kalah Chua Soi Lek yop!". Kalah dari segi kecepatan dan kepantasan adengan yop!!! Takde "muqaddimah", takde "starter", terus "tomahawk missile" je yop! ( dikutip sebahagian dari blog Zulkifli Noordin)



(*) Apakah video adengan seks ini (dengan perempuan cina) akan diedarkan oleh musuh politiknya bagi menghadapi p'raya Sarawak dan PRU 13, kita sama-sama lihat dan nantikan.

3 comments:

  1. toyolkiut said...

    mmalukan..

  2. leopard said...

    Haaa..
    Donia-donia..
    Berniaga org lagi baik dari meniaga unta..
    Whakakaka!!!!!!!

  3. Anonymous said...

    Demi nak kekalkan kuasa. org sanggup lakukan apa saja utk menagibkan org lain.
    Tak takut dosakah?

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |