PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Bersih 2.0 - Khabarnya Berahim Ali jatuh sakit, sakit ke"murung"an ?

Himpunan AMAN BERSIH Kat mana pun tak ada masalah. Atas jalan boleh, atas sungai boleh, stadium tertutup boleh, stadium terbuka pun boleh, asalkan tuntutuan matlamat utama di terima dan dilaksanakan ... En Ibrahim ali PERKASA dan ketua pemuda UMNO KJ, geng MAMAK boleh berhimpun di stadium yg runtuh di Terengganu ... Sambil tu berbincang macam mana stadium yg berjuta2 ni boleh runtuh dalam 1 tahun dan bila siasatan stadium runtuh ni akan selesai..! Apa macam ?? Rakyat nak gelak koat - koat nih..!! kah..kah..kah !!



Blogger Milo Suam di tangkap ?

SUBANG JAYA, 6 Julai: Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR, Fariz Musa, Ketua AMK Subang, Juzaharim dan blogger Milo Suam ditahan polis kira-kira jam 2.30 pagi tadi dan dibawa ke Balai Polis USJ 8, di sini.

Harakahdaily difahamkan, mereka ditahan kerana pihak polis menjumpai beberapa helai baju Bersih di dalam kereta semasa ditahan di Jalan Gleenmarie.

Kira-kira 100 orang termasuk ahli Parlimen dan Adun Pakatan Rakyat telah ditangkap polis sejak minggu lalu kerana memakai baju Bersih atau berwarna kuning. Mereka yang membawa atau menjual baju T Bersih juga ditangkap. (sumber harakahdaily.net)

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |